نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 شهريور 1399 - 13:06
شهردار وحدتیه خبر داد:

نوای جنوب:  در راستای طی گام به گام مسیر و طریق توسعه وعمران شهر وحدتیه، شهردار خبر از آغاز مجدد و شتاب در فعالیتها و اقدامات عمرانی در سطح شهر وحدتیه دادند.

نوای جنوب: در راستای طی گام به گام مسیر و طریق توسعه وعمران شهر وحدتیه، شهردار خبر از آغاز مجدد و شتاب در فعالیتها و اقدامات عمرانی در سطح شهر وحدتیه دادند.

  به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی،مهندس حسین عباسی شهردار وحدتیه روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه طی گفتگویی در این ارتباط اظهار داشت: با تلاش وهمت، پیگیری و همدلی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی همچنین زحمات مدیران و کارکنان خدوم شهرداری و در راستای اجرای تعهدات و قول های داده شده،به یاری خداوند متعال شاهد آغاز و شتاب در اجرای فعالیتها و اقدامات عمرانی در سطح شهر وحدتیه هستیم.

  شهردار وحدتیه اهم پروژه های فعال و اقدامات درحال اجرا در شهر را به شرح ذیل اعلام نمودند:

🔹🔸 آغاز فعالیتهای عمرانی در پروژه زیربنایی و عمران شهری احداث خیابان سعادت - اجرای عملیات شن ریزی و تسطیح

🔹🔸 آغاز مجدد و شتاب در اجرای عملیات عمرانی در پروژه عمرانی خدماتی احداث پارک بزرگ بهاران که ان شاءالله با برنامه ریزی ها و تدابیر صورت گرفته و اختصاص به موقع اعتبارات  در دهه فجر سال جاری شاهد افتتاح وبهره برداری ازاین پروژه مهم خواهیم بود.

🔹🔸اجرای عملیات ترمیم،بهینه سازی و لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر 

🔹🔸حسب بازدید قبلی و با حضور مسئول و مهندس طراح اداره برق نواحی شهرستان دشتستان در معیت مدیر تلاشگر واحد عمران شهرداری از خیابان ولی عصر(عج) ، تمهیدات،اتخاذ تدابیر و اقدامات لازم جهت جابجایی و ساماندهی شبکه برق موجود در حریم این خیابان،برنامه ریزی و تصمیم گیری گردید.  

  مهندس عباسی در پایان با تکریم وتقدیراز همراهی وهمکاری شهروندان، ریاست واعضای شورای اسلامی و تلاش و زحمات مدیران وکارکنان خدوم شهرداری همچنین آرزوی صحت و سلامتی همگانی، مهمترین دغدغه و هدف  مجموعه را عمل به تعهدات و جلب رضایتمندی عمومی اعلام نمود و ابراز امیدواری کردند که ان شاء الله مانند گذشته با همکاری مسئولان شهرستانی، استانی و ملی شاهد تسریع و شتاب در طی طریق توسعه و عمران و آبادانی شهر وحدتیه باشیم.



























کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار