نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 شهريور 1399 - 12:07

نوای جنوب:در طراحی داخلی این رستوران با سبک مدرن طناب برای تفکیک فضایی به عنوان تقسیم کننده اتاق روی سقف نصب شده است، تلاش طراحان YOD Design ارائه تجربه ای بی نظیر برای مشتریان در این رستوران با افزودن طناب ها برای زیبایی منحصر به فرد در دکوراسیون بوده است.

نوای جنوب:

پارتیشن های طنابی در طراحی داخلی رستوران

پارتیشن های طنابی در طراحی داخلی رستوران

رستوران اودسا، واقع در کیف، اوکراین، دارای یک پالت رنگی خنثی و تیره، پر از نور طبیعی است که با افزودن طناب توجه را به خود جلب می‌کند.

طناب‌ها با طول‌های مختلفی بریده شده اند، که ازطول‌های کوتاهتربه عنوان ایده‌های دکوراتیو و از طول‌های بیشتر برای تقسیم فضایی و امکان تبدیل حوزه‌های رستوران به فضا‌های نیمه خصوصی استفاده شده است. این طناب‌ها از مناطق مختلف ناهار خوری رستوران عبور می‌کنند و ادامه دارند.

در این رستوران استفاده از متریال‌های چوب، طناب و نورپردازی و تناژ‌های رنگی تیره، فضایی دنج و گرم ایجاد کرده و برای کاربران و مخاطبین رستوران دعوت کنندگی و فضایی دلنشین را به همراه دارد.

ایجاد طراحی متعادل و دعوت کنندگی در رستوران‌ها و کافه‌ها از موارد بسیار مهم برای لذت افراد از غذا خوردن و صرف زمان و همچنین مهمترین عامل برای بازگشت دوباره کاربر برای صرف غذا می‌باشد که در این رستوران همگی موارد به لطف طراحی مناسب بسیار خوب صورت گرفته است.

پارتیشن های طنابی در طراحی داخلی رستوران

از دیگر نکات برجسته در طراحی داخلی فضا ایجاد فضاهای عمومی و خصوصی برای شخصیت های مختلف می باشد فضاهای نیمه خصوصی که با پارتیشن های طنابی شکل گرفتند برای جلسات کاری و یا افراد درونگرا مناسب بوده و فضای باز با دید فضای بیرونی فضای خوبی برای لذت از غذا در حین تماشای منظره بیرون برای افراد جوان تر و برونگرا ایجاد کرده در واقع طراحی بدو ورود گزینه هایی را برای کاربر ایجاد میکند تا مطابق با نیاز انتخاب نماید و بدین ترتیب تعامل فعالی بین مشتریان و فضای داخلی برقرار میگردد.

پارتیشن های طنابی در طراحی داخلی رستوران

از سوی دیگر ایجاد فضای شیشه ای دید خوبی از بیرون و درون ایجاد کرده که علاوه بر جذب و کنجکاو نمودن مخاطب ارتباط بین درون و بیرون رستوران را نیز سبب شده است و کاربران را به داخل فضا می کشاند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پارتیشن

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار