نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 مرداد 1399 - 19:31

نوای جنوب:پیشکسوت استقلال گفت: پرسپولیسی‌ها به جای حاشیه‌سازی و جوسازی تمرکزشان را روی تیم خود بگذارند و از انجام رفتارهای غیر حرفه‌ای خودداری کنند.

نوای جنوب:

محمد نوری اظهار داشت: استقلال در بهترین شرایط فصل خود قرار دارد و توانست با نمایش خوب و کاملا تاکتیکی سپاهان را شکست دهد.

وی افزود: پیروزی مقابل سپاهان کار هر تیمی نبود اما آبی‌پوشان توانستند با ارائه بازی قابل قبول و هدفمند در روزی که چند مهره کلیدی خود را در اختیار نداشتند به برتری برسند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال و پرسپولیس مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی جام حذفی را برگزار می‌کنند و با توجه به نتایجی که استقلال در هفته‌های اخیر کسب کرده شانس بیشتری برای پیروزی در این جدال دارد.

وی تصریح کرد: متاسفانه افشین پیروانی پس از قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی شروع به جوسازی علیه استقلال کرده که کار درستی نیست.

نوری عنوان کرد: مگر استقلالی‌ها از اشتباهات داوری که به سود پرسپولیس بوده است حرف می‌زنند که آنها این کار را انجام می‌دهند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال شایسته و سزاوار جام در این فصل است و به امید خدا جام حذفی را به نام خود سند خواهد زد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پرسپولیس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار