نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 مرداد 1399 - 19:22

نوای جنوب:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ۱۰ نفر از بیماران کرونایی که امروز و طی سه روز گذشته فوت شده‌اند آزمایش کرونا آن‌ها مثبت اعلام شده است.

نوای جنوب:دکتر سعید کشمیری بیان کرد: در حال حاضر ۳۱۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که از این تعداد، ابتلای ۱۸۶ مورد به کرونا قطعی است.

 
وی افزود: در حال حاضر ۴۷ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند که از این تعداد ۱۹ نفر به کمک دستگاه نفس می‌کشند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به بستری شدن ۶۵ مورد جدید در استان گفت: از آغاز شیوع کرونا در استان بوشهر، تاکنون ۳۸۸ هم استانی جان خود را براثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.
 
دکتر کشمیری عنوان کرد: در روز‌های نوزدهم مرداد ماه آقایی ۸۳ ساله با سابقه فشار خون و بیستم مرداد آقایی ۴۱ سال با سابقه بیماری کلیوی بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند که نتیجه آزمایش آنان امروز مثبت اعلام شد.
 
وی ادامه داد: در روز بیست ویکم مرداد  نیز  شاهد فوت ۴ بانوی ۲۹، ۵۳، ۵۸ و ۶۲ ساله و ۳ آقای ۴۲، ۷۰ و ۷۳ ساله با سابقه بیماری‌هایی نظیر دیابت و فشار خون بودیم که ابتلای آنان به کرونا امروز تایید شد.
 
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز نیز نیز آقایی ۶۱ ساله بدون سابقه بیماری و بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.
 
دکتر کشمیری تاکید کرد: برای شکست کرونا نیازمند همراهی همه جانبه مردم و مسئولان هستیم.


کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار