نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 مرداد 1399 - 00:54

نوای جنوب:نوای جنوب:از سالها پیش جوانان و نوجوانان بردخونی در قالب تیم ورزشی سهند در فضایی آرام و بدور از هیاهو به ورزش مشغول شدند و با هزینه شخصی زمینی را در قسمت شمالی بردخون آماده استفاده کردند.

نوای جنوب:از سالها پیش جوانان و نوجوانان بردخونی در قالب تیم ورزشی سهند در فضایی آرام و بدور از هیاهو به ورزش مشغول شدند و با هزینه شخصی زمینی را در قسمت شمالی بردخون آماده استفاده کردند.
آنان بدون یاری خواستن از مسؤولان و با تکیه بر اراده و خرد جمعی تیم را به باشگاه فرهنگی ورزشی سهند بردخون تبدیل کردند و به صورت جدی در مسابقات منطقه‌ای، شهرستانی و استانی حضور یافتند و دست از تلاش و فعالیت برنداشتند.
زمینی که روزی شوره‌زار و انباشته از خار و خاشاک و انواع نخاله‌ها بود به همت جوانان مصمم باشگاه سهند شکلی زیبا گرفت و زیربنای باشگاه از این زمین نهاده شد و صدها جوان در این فضا ورزش کردند و به سوی رشد و پیشرفت رفتند و پله‌های ترقی را پیمودند.
اما این روزها جوانان باشگاه سهند و بسیاری از فوتبالیست‌های بردخونی افسرده و دلگیرند زیرا این زمین که به زحمت و سختی آماده استفاده شده بود در حال تفکیک و پلاک‌بندی است تا به فروش برسد و کم کم تبدیل به خانه و منازل مسکونی شود و زمین سهند به خاطره‌ها پیوند بخورد.
ورزشکاران و ورزش‌دوستان بردخونی در نامه‌ای خطاب به شهردار بردخون خواستار همکاری و حمایت از فعالیت‌های ورزشی شده‌اند و آن را زمینه‌ساز سلامتی دانسته‌اند.
در این درخواست آمده است: تنها زمین ورزشی و خاستگاه بحق نوجوانان و جوانان شهر بردخون که از مدتی پیش مورد هجمه افرادی سودجو و فرصت‌طلب قرار گرفته بود و متأسفانه با همکاری و مشارکت عده‌ای، هرسال کوچک و کوچک‌تر می‌شد در اواخر در مسیر خیابان‌کشی شهرداری نیز واقع شده است.
در ادامه اضافه شده است: همان‌طور که شهردار و پیشکسوتان ورزشی نیز اطلاع دارند این زمین ورزشی از سال 1372 و از بدو تأسیس سهند بردخون تا بحال که به باشگاه فرهنگی ورزشی ارتقاء یافته، همواره فعال بوده و زمین موردنظر در خارج از محدوده مسکونی و زمین بایر متروکه بوده که متأسفانه پس از تبدیل بردخون به شهر و احداث ساختمان شهرداری که در سال 1380 انجام گردید، عده‌ای مالک این اراضی که طبق قانون فضاهای ایجادشده به موجب ساخت و سازها متعلق به شهرداری می‌باشد، شدند.
در بخش دیگری از این نامه آمده: متأسفانه عده‌ای نخواستند و افرادی سند به دست وارد شده و زمین‌های متروکه شهرداری را پلاک‌بندی کرده و فروختند.
در پایان این درخواست بیان شده: ما ورزشکاران و ورزش‌دوستان، زمین ورزشی خود را از دست داده‌ایم و به دلیل اینکه در شهر بردخون بجز استادیوم ورزشی، زمین ورزشی وجود ندارد، خواهشمندیم در صورت امکان اقدامات لازم در زمینه تخصیص و واگذاری یک قطعه زمین ورزشی با همکاری مراجع ذیصلاح و حمایت و یاری شورای اسلامی و شهرداری بردخون فراهم شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بردخون

نظرات کاربران
ماجوانان ونوجوانان سهند زمین میخواهیم ازشهردار محترم خواهشمندیم یک قطعه زمین مناسب به ما بدهد
ما نوجوانان سهند میخواهند زمینمان بردارند از شهرداری خاهشمندیم که یک قطعه زمین به ما بدهد
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار