نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 مرداد 1399 - 18:58
مطرح شد

نوای جنوب:امام جمعه بوشهر گفت:باید با طراحی‌های دانش بنیان و تنظیم سند توسعه با پیوست‌های فرهنگی و مدیریت جهادی به ارتقا جایگاه این شهرستان کمک کرد.

نوای جنوب:

امام جمعه بوشهر: دشتستان قابلیت تبدیل شدن به قطب کشاورزی دارد

  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:وی افزود: با ایجاد صنایع پایین دستی نفت و گاز، شرکت‌های دانش بنیان و مراکز آموزش عالی شهرستان دشتستان باید به قطب کشاورزی و صنایع پایین دستی انرژی تبدیل شود.

به گزارش ایرنا آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در دیدار با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود:باتوجه به قابلیت شهرستان دشتستان در بخش کشاورزی گسترش صنایع تبدیلی، ایجاد شهرک صنایع تبدیلی نخیلات و تبدیل آن به مرکزیت صدور بین المللی باید به طور ویژه در اولویت قرار گیرد.

وی یادآورشد: شهرستان دشتستان دارای جونان مستعد، انقلابی و بسیار فعالی است اما هیچ گاه این شهرستان به جایگاه درخور خود در فضای ملی و استانی دست نیافته است.

امام جمعه بوشهر گفت:باید با طراحی‌های دانش بنیان و تنظیم سند توسعه با پیوست‌های فرهنگی و مدیریت جهادی به ارتقا جایگاه این شهرستان کمک کرد.

صفایی بوشهری افزود: شهرستان دشتستان دارای تاریخ بسیار باشکوهی است و در تمام دوره‌های تاریخی استان بوشهر نقش بسیار مهمی ایفا کرده است.

وی همچنین با قدردانی از مواضع شفاف و انقلابی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیشنهاد نماینده این شهرستان برای ایجاد جمعیتی برای طراحی و توسعه در شهرستان‌های استان اقدامی شایسته و قابل تقدیر است که تاکنون در برخی از شهرستان‌ها نیز این مهم انجام شده است.

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار  پیشنهاد داد با نظارت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، جمعیت توسعه دشتستان و سایر شهرستان‌های استان متشکل از نخبگان آن منطقه ایجاد شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
صفایی بوشهری

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار