نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 تير 1399 - 13:47

نوای جنوب:مجید چاهیبخش بازیکن،مربی  و مدیر عامل سابق باشگاه ایرانجوان بوشهر دار فانی را وداع گفت.به گزارش فوتبال بوشهر این چهره فوتبالی و محبوب که سالها در فوتبال بوشهر و باشگاه ایرانجوان زحمات زیادی کشیده بود سحرگاه پنج شنبه جان به جان آفرین تسلیم کرد .

نوای جنوب:

مجید چاهیبخش بازیکن،مربی  و مدیر عامل سابق باشگاه ایرانجوان بوشهر دار فانی را وداع گفت.به گزارش فوتبال بوشهر این چهره فوتبالی و محبوب که سالها در فوتبال بوشهر و باشگاه ایرانجوان زحمات زیادی کشیده بود سحرگاه پنج شنبه جان به جان آفرین تسلیم کرد .

وی فوتبال را از محلات شروع کرد. متولد 1323 بوشهر می باشد. اولین افتخار ایشان سال 1338 در مدرسه ی سعادت بود که به قهرمانی رسیدند. اوایل سال 1340 به باشگاه ایرانجوان بوشهر پیوست و به این باشگاه مردمی وفادار باقی ماند. در همان ایام بود که به تیم منتخب بوشهر دعوت گردید. مسابقات کشوری در پیش بود، در شهر کرمان به مقام چهارمی دست پیدا نمودند. در سال 1346 در استان گیلان و در شهر بندر انزلی مجید در اوج درخشش بود و تیم بوشهر به مقام سوم کشور رسید. بازی های درخشان این انسان بزرگ و ارزشمند چشم خیلی ها را به خود مشغول کرد. سال های 48 ـ 47 مربیان تیم ملی کشورمان این مروارید گرانبهای فوتبال بوشهر را به تیم ملی دعوت نمودند. اعجوبه ی فوتبال جنوب کشور خیلی خواهان داشت. در آن ایام ولی ایرانجوان بوشهر را با هیچ چیز عوض نکرد. با بازوبند کاپیتانی ایرانجوان مقابل تیم های مطرح آن زمان بازی کرد. شاهین تهران، شاهین آبادان، تاج (استقلال) تهران، شاهین تبریز، شاهین اصفهان، برق شیراز و تاج خرمشهر و به خوبی درخشید. مجید چاهی بخش زیر نظر این مربیان تجربه اندوزی کرده بود. مرحوم کبگانیان، پوربهی، تهرانی، مصطفوی، حق بین، صیادی، رفاعی، صفری و دکتر فرهادی . اسطوره یعنی مجید چاهی بخش که تمام زندگی اش را برای ایرنجوان گذاشت. وی در سال 1386 مسئولیت مدیرعاملی باشگاه ایرانجوان را نیز بر عهده گرفت و کارنامه ی قابل دفاعی به جا گذاشت. در مقاطعی هم مربی این تیم بود و هم سرپرست؛ هر مسئولیتی که می پذیرفت با تمام وجود در خدمت باشگاهش بود.

*روحش شاد و یادش گرامی باد*



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار