نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 تير 1399 - 13:35

نوای جنوب:نتظار می رود که با راه اندازی یک سیستم یک پارچه الکترونیکی ، زمینه نام نویسی به تعداد مشخص روزانه برای افرادی که به دنبال تعویض پلاک خودرویشان هستند ایجاد شود تا ارباب رجوع برای یک تعویض پلاک ناچار نشود در این گرمای وحشتناک این روزها شهر بوشهر، ساعات متمادی در صف انتظار قرار گیرد ضمن این که نیاز است تعویض پلاک برای افراد خاطی که حاضر به فاصله گذاری اجتماعی در این مراکز و ازدحام روبروی گیشه ها هستند نیز انجام نشود.

نوای جنوب: در حالی که موضوع کرونا و لزوم پیشگیری همه جانبه با رعایت پروتکل های اجتماعی موضوع اول مملکت در طی قریب به 5 ماه گذشته است اما به نظر می رسد که شرایط اجرایی شدن آن در مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک در بوشهر به شکل کاملی اجرایی نمی شود.

بر اساس این گزارش و به گفته رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا، در راستای حفظ سلامت هموطنان تمهیدات و پروتکل های بهداشتی در تمام مراکز شماره گذاری خودرو لحاظ شده که در این راستا صندلی‌ها برای نشستن مراجعان به صورت یک درمیان مشخص شده و جلوی باجه‌ها برای ایستادن ارباب رجوع خط‌کشی شده است؛ مهم‌تر این که سیستم نوبت‌دهی در جلوی گیت‌ها تعبیه شده تا از ازدحام مراجعان در جلوی باجه ها بکاهد، هم چنین ظروفی حاوی مواد ضدعفونی‌ کننده در ورودی‌ها تعبیه شده است.
با نگاهی گذرا به مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک بوشهر ، مشخص می شود که عملا بخشی از دستورالعمل ها یا اصلا انجام نشده و یا به شکل کج داری مریضی انجام می شود که می تواند زمینه شیوع کرونا به کادر زحمتکش این مرکز و ارباب رجوع فراهم شود.
موضوع دیگر شلوغی بیش از حد این مرکز و محدودیت پذیرش است که سبب شده مراجعین در هوای دم کرده و پر از شرجی بوشهر ناچار شوند ساعات بین دو تا سه بامداد در جلوی مرکز به صف شوند تا کارهای اداری تعویض پلاک خود را بتوانند انجام دهند.
هر چند این موضوع زائده زوج و فرد کردن پلاک ها برای جلوگیری از ازدحام افراد در سالن انتظار مرکز شماره گذاری است اما در عمل نتوانسته از بار مراجعین کم کند.
انتظار می رود که با راه اندازی یک سیستم یک پارچه الکترونیکی ، زمینه نام نویسی به تعداد مشخص روزانه برای افرادی که به دنبال تعویض پلاک خودرویشان هستند ایجاد شود تا ارباب رجوع برای یک تعویض پلاک ناچار نشود در این گرمای وحشتناک این روزها شهر بوشهر، ساعات متمادی در صف انتظار قرار گیرد ضمن این که نیاز است تعویض پلاک برای افراد خاطی که حاضر به فاصله گذاری اجتماعی در این مراکز و ازدحام روبروی گیشه ها هستند نیز انجام نشود.


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
تعویض پلاک

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار