نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 تير 1399 - 17:33

نوای جنوب:شرایط نامطلوب شرکت توزیع برق  استان که مدتی است اغاز شده ادامه دارد

نوای جنوب:شرایط نامطلوب شرکت توزیع برق  استان که مدتی است اغاز شده ادامه دارد

روابط عمومی اداره برق شهرستان گناوه اعلام کرد: خاموشی‌های اعمال شده اوایل روز پنجشنبه در برخی محلات این بندر  مربوط به تعمیرات  ایستگاه‌های فوق توزیع شماره ٢ گناوه واقع در جاده کمربندی  سیدرضا بود و دلایل و مطالب غیر صحت ندار در اطلاعیه روابط عمومی اداره برق گناوه که روز جمعه باموضوع درج مطالب خلاف واقع و رفع شبهات  به مردم  که از طرف برخی افراد در فضای مجازی در ارتباط با قطعی برق منشتر شده ، پاسخ داده است، اظهارداشته : باتوجه به اینکه اعمال خاموشی های فوق توزیع خارج از حیطه مدیریت برق شهرستان است اما  با این وجود واحد بهره‌برداری این مدیریت برای جلوگیری از اعمال  خاموشی بلندمدت به  مشترکین اقدام به برقدار کردن مناطق بی برق از طریق خطوط دیگر  شهرستان کرد تا  زمان خاموشی به حداقل ممکن برسد.  

 در ادامه این اطلاعیه تاکید شده که  خاموشی  به منظور سرویس، تعمیرات و رفع هر  گونه خرابی در تاسیسات و قطعی شبکه‌های توزیع تحت پوشش مدیریت برق شهرستان گناوه  نبوده و تنها به صرف تعمیرات ایستگاه فوق توزیع و توسط  شرکت انتقال نیروی برق با برنامه ریزی قبلی اعمال شده بود.

روابط عمومی اداره برق گناوه در این اطلاعیه اضافه کرده  است: نظر  به اینکه  شرایط خاص  شهرستان  و لحاظ نمودن برخی مسائل امنیتی، موجب شده است تا اطلاع رسانی جهت اعمال خاموشی های برق با توجه به حساسیت موضوع و امکان سو استفاده احتمالی  مقدور نباشد، که این نیز خود در راستای جلوگیری از  تحمیل خسارت در مناطق مستعد از این حیث است.

در ادامه اطلاعیه به  موضوع مهم و حیاتی وصول مطالبات با انجام عملیات قطع برق مشترکین بدهکار اشاره شده و آمده است:  برابر آئین نامه تکمیلی تعرفه های برق آن دسته از مشترکینی که قبض برق مصرفی خود را در موعد مقرر پرداخت نکنند برابر با این قانون  به صورت خودکار و سیستمی از سوی مرکز استان در لیست بدهکاران  قرار می‌گیرند.

 این مدیریت در دو مرحله مراجعه مامورین خود و اخطار کتبی به این  دسته از مشترکین هشدار های لازم را می‌دهد درصورتی  که  بعد از مراجعه  مامورین نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نکنند عملیات قطع انشعاب آنها انجام می شود.

روابط عمومی مدیریت برق گناوه یادآورشده است: تمامی مشترکینی که  در لیست قطع برق قرار می گیرند کسانی هستند که  بدهی معوق  چند دوره ای و چندماه به بالاتر   دارند.

در این اطلاعیه تاکید شده  ایجاد تاسیسات  جدید و ارائه خدمت بهتر و کارآمد و رسیدن به شبکه برقی پایدار، نیازمند حمایت همه جانبه اقشار مختلف جامعه از ادارات گرفته تا بخش خصوصی عرصه های مختلف تولید و کشاورزی و بخصوص مردم شریف شهرستان  است.

در پایان این اطلاعیه از همه شهروندان گناوه ای خواسته شده با پرداخت به موقع قبوض برق خویش ضمن فراهم کردن امکان برق رسانی به همنوعان خود از صنعت برق کشور حمایت کنند.

د.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار