نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 تير 1399 - 15:20

نوای جنوب:جانشین رئیس ستاد مبارزه با کروناویروس استان فارس گفت: از فردا یکشنبه ۱۵ تیرماه به مدت یک هفته اکثر فعالیت‌ها و تجمع‌ها در سراسر فارس تعطیل و تعلیق خواهد بود.

نوای جنوب:

عبدالرضا قاسمپور ، با اشاره به روند افزایشی شمار بیماران مبتلا به کووید۱۹ در فارس و کاهش حساسیت مردم نسبت به این بیماری، گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده، فعالیت‌های جمعی نظیر همایش‌ها، مراسم‌های جشن و عزا، رویدادهای علمی و آموزشی، در سراسر استان فارس به مدت یک هفته ممنوع است.
وی با اشاره به تعطیلی کامل کافی‌شاپ‌ها، کافی‌نت‌ها، گیم نت‌ها و ... به مدت یک هفته در سراسر استان فارس، خاطرنشان کرد: از فردا یکشنبه ۱۵ تیرماه، فعالیت اتوبوس‌های درونشهری در سراسر فارس و فعالیت مترو در شیراز، به مدت یکهفته تعلیق خواهد شد.
قاسمپور با تاکید براینکه رستورانها و فست فودی‌ها تنها اجازه عرضه غذا به شکل بیرون بر را خواهند داشت، گفت: فعالیت تمام مراکز آموزشی، ورزشی و تفریحی، پارکها و بوستانها در سراسر استان فارس مشمول تعطیل یک هفته‌ای خواهد بود.
وی با بیان اینکه خوشبختانه تعداد شهرستانهای قرمز فارس از ۶ شهرستان به ۴ شهرستان کاسته شده است، گفت: تمام فعالیت‌های جمعی اعم از آموزشی، تفریحی، ورزشی، فرهنگی، هنری و ... درشهرستانهای گراش، جهرم، فسا و لار، تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.
قاسمپور با یادآوری اینکه نماز جمعه در شهرستان‌هایی که وضعیت آنها قرمز است، برگزار نخواهد شد، گفت: اجتماعات مذهبی نیز در این شهرستان‌ها به شکل کامل تعطیل خواهد بود.
معاون استانداری فارس خاطرنشان کرد که فعالیت مراکزی نظیر سینما، موزه، سالن‌های زیبایی و آرایشی، استخر، باشگاه‌های ورزشی، قهوه و چایخانه‌ها و دیگر مراکزی که به شکل تجمعی فعالیت دارند، تعطیل خواهد شد.
قاسمپور از تشکیل ۸۲ اکیپ بازرسی در سطح فارس خبر داد و گفت: هر اکیپ با استفاده از ۲ خودرو، روند فعالیت‌ها و اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا در سطح استان را رصد و گزارش خواهد کرد.
جانشین رئیس ستاد مبارزه با کروناویروس استان فارس یادآور شد که این اکیپ‌ها از ادارات، مراکز خرید، پارک و بوستانها، مراکزی که فعالیت آنها ممنوع اعلام شده و مراکز تولیدی و توزیعی بازدید کرده و روند اجرای پروتکل‌ها را به شکل کامل و دقیق بررسی خواهند کرد.

قاسمپور، استفاده از ماسک توسط رانندگان تاکسی را الزامی ذکر و تاکید کرد که شهروندان در صورت ضرورت به تردد در شهر، باید الزاما از ماسک استفاده کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
محدودیت

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار