نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 تير 1399 - 12:34
استاندار بوشهر

نوای جنوب:استاندار بوشهر با تاکید بر مقابله همه‌جانبه با ویروس کرونا گفت: در این راستا برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا بازارهای سرپوشیده ۴ شهرستان بوشهر، کنگان، دشتستان و گناوه از فردا به مدت یک هفته تعطیل می‌شود.

نوای جنوب:استاندار بوشهر با تاکید بر مقابله همه‌جانبه با ویروس کرونا گفت: در این راستا برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا بازارهای سرپوشیده ۴ شهرستان بوشهر، کنگان، دشتستان و گناوه از فردا به مدت یک هفته تعطیل می‌شود. عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در برخی از شهرهای استان بوشهر اظهار داشت: برای مقابله با انتقال ویروس کرونا باید همه اقشار جامعه، رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند.وی با قدردانی از اصناف و بازاریان در همکاری با ستاد مقابله با کرونا گفت: ادامه همکاری نقش مهمی در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا دارد و همه مردم باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

استاندار بوشهر از ایجاد محدودیت‌ها در مقابله با کرونا در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس پیشنهاد ستاد استانی مقابله با کرونا در استان و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، بازارهای سرپوشیده 4 شهرستان بوشهر، کنگان، دشتستان و گناوه از فردا به مدت یک هفته تعطیل می‌شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
تعطیلی بازار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار