نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 تير 1399 - 14:09

نوای جنوب:خبر خودکشی دختر و پسر در رودخانه کارون خلاصه شد مردم این شهر شد و ماجرای آن مخالفت خانواده ها با وصلت این دو نفر با یکدیگر بود. همین شد که آنها در تصمیمی احساسی بستن دست هایشان خودشان را در رودخانه کارون غرق کردند.

نوای جنوب:

  خبر خودکشی دختر و پسر در رودخانه کارون خلاصه شد مردم این شهر شد و ماجرای آن مخالفت خانواده ها با وصلت این دو نفر با یکدیگر بود. همین شد که آنها در تصمیمی احساسی بستن دست هایشان خودشان را در رودخانه کارون غرق کردند.

 

پسر ۲۲ ساله به نام بهزاد. خ و دختر ۱۸ ساله به نام زینب. الف، اهل “اندیکا” بودند که همراه هم به لب رودخانه آمدند و سپس این دو جوان همراه هم اقدام به خودکشی کرده‌اند.

 

شاهدان و اهالی محل بلافاصله با هلال احمر تماس گرفتند و نیرو‌های امدادی در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساندند، ولی زمان فرصت نجات نداد و بهزاد و زینب جان باختند.

 

وی با تایید اینکه دستان اجساد به هم گره خورده بود گفت: قبل از رسیدن نیروی‌های هلال احمر، از اقوام و اهالی منطقه اقدام به کمک به این دو جوان کرده بودند، ولی تلاش‌های آنان نیز نتیجه نداد.

 

رئیس هلال احمر مسجد سلیمان در پایان بیان داشت: اقوام این دو جوان گفته اند که قبل از اینکه آن‌ها خود را در سد گدار بیاندازند، وصیت‌نامه نیز نوشته بودند که البته ما این وصیت‌نامه را ندیدیم. دلیل خودکشی این دو جوان دلدادگی آنان به هم و مخالف خانواده‌ها تاکنون اعلام شده است.

 

اجساد دختر و پسر عاشق اندیکایی از رودخانه کارون بیرون آورده شد

 

جسد دختر و پسر عاشق اندیکایی از رودخانه کارون گرفته شد.

 

امروز فیلم از آب گیری جسد دختر و پسری که با پارچه به یکدیگر بسته شده بودند در فضای مجازی دست به دست شده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دخترو پسر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار