نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 خرداد 1399 - 13:42

نوای جنوب:مدافع شاهین بوشهر گفت: فوتبال بدون تماشاگر لذتی ندارد مخصوصا هواداران خوب شاهین که واقعا در هر بازی برایمان سنگ تمام می‌گذاشتند.

نوای جنوب: مرتضی غلامعلی‌تبار در مورد آخرین وضعیت تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ اظهار کرد: پس از اینکه 8 روز در بوشهر روزی دو نوبت تمرین کردیم، الان چند روزی هم است تهران هستیم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. یک بازی دوستانه هم با سرخپوشان پاکدشت (هوادار) داشتیم که بازی خوبی بود.

او ادامه داد: ما بدن‌مان خیلی سنگین بود البته طبیعی هم بود که بعد از 25 جلسه در 15، 16 روز بدن‌مان در  شرایط مطلوبی نباشد اما بازی دوستانه خیلی خوبی بود ان‌شاءالله در ادامه راه در تمرینات‌مان ببینیم چه اتفاقی پیش می‌آید. برای برگزاری مسابقات تابع سازمان لیگ و فدراسیون هستیم. هرچقدر تأخیر بخورد بدن‌ها آماده‌تر می‌شود اما از آن طرف می‌خوریم به گرمای تابستان مخصوصا بوشهر شرایط بدتری دارد.

غلامعلی‌تبار افزود: خوشبختانه شرایط تیم در این مدت خوب بود. با کادر فنی در تماس بودیم و برنامه‌های تمرینی‌مان را می‌گرفتیم. البته قرار است دو بازیکن گرجستانی هم به تیم اضافه شوند که امیدوارم هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد و تیم شکل اصلی خود را پیدا کند. ما قبل از تعطیلات روند خوبی داشتیم اما این تعطیلات اجباری خیلی آسیب زد ولی شرایط برای همه یکسان بود. امیدوارم باز هم بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

مدافع مازنی شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی اول‌مان با نفت مسجدسلیمان است و قطعا پس از این وقفه بازی آسانی نخواهد بود. ما نیم فصل اول شرایط خیلی خوبی نداشتیم و متأسفانه در 10 بازی 6 امتیاز گرفتیم ولی در 5 هفته نیم فصل دوم شرایطمان عالی شد در 5 هفته 10 امتیاز گرفتیم که خیلی خودمان را نزدیک کردیم به بالایی‌ها و  اختلاف آن‌چنان هم نداریم فکر کنم 3 امتیاز است. ان‌شاءالله با یک بازی جدول کاملا عوض شود و همچنان تلاش می‌کنیم تا جایگاه‌مان را به حد مطلوب برسانیم.
بیشتر بخوانید:

او با اشاره به برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران توضیح داد: فوتبال بدون تماشاگر لذتی ندارد مخصوصا هواداران خوب شاهین که ما واقعا در هر بازی برای‌مان سنگ تمام می‌گذاشتند و حامی بودند اما مجبوریم بدون تماشاگر ادامه راه بدهیم و همین که حامی ما هستند برایمان ارزش دارد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شاهین بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار