نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 خرداد 1399 - 11:34

نوای جنوب: میشو، سرمربی تیم شاهین بوشهر در آخرین تماسی که با مدیران تیم داشته اعلام کرد در روزهای پایانی هفته جاری وارد ایران خواهد شد تا یک بار دیگر تمرینات تیم را زیر نظر بگیرد.

نوای جنوب:او در روزهای اخیر که تیم زیر نظر مهرداد کریمیان تمرین می کرده هر روز وید ئوی تمرینات را تماشا می کرده و نکات لازم را به دستیارش انتقال می داده. او که گفته می شد به بهانه ویروس کرونا از سفر به ایران ترس دارد و به همین بهانه شاید از حضور دوباره در اردوی تیم شاهین بوشهر انصراف دهد اذعان کرده اگر چه مخالف برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر بوده و بهترین تصمیم دراین برهه از زمان تعطیلی بازی های لیگ برتر بوده اما ترسی از بازگشت به اردوی شاهین بوشهر ندارد و حداکثر تا پایان هفته جاری به اردوی تیم ملحق خواهد شد.

میشو برخلاف رادو؛ ترسی ندارم و می آیم

رادولوویچ سرمربی کروات ذوب آهن بر اساس اعلام مدیر عامل این باشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران نیت به حضور دوباره در فوتبال اصفهان ندارد و در تماسی که با باشگاه داشته اعلام کرده خانواده اش اجازه نمی دهند او برای حضور در اردوی ذوب وارد اصفهان شود و گویی که باشگاه باید به دنبال مربی جدید برای حضور در ادامه بازی های لیگ برتر باشد.

شاهین شهرداری در حال حاضر یکی از دو گزینه سقوط به دسته اول بشمار می رود اما با توجه به روند خوبی که تیم در دور برگشت بازی ها داشته میشو امیدوار است تیم را در نهایت در جدول بازی ها نگه دارد. این بزرگ ترین اتفاق ممکن برای فوتبال بوشهر در فصل اخیر خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شاهین بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار