نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 خرداد 1399 - 16:56

نوای جنوب:مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

نوای جنوب:

برگزاري جلسه ارتباط مستقيم جانشین فرماندهی انتظامي استان فارس با مردم در 197 
سرهنگ "یوسف ملک زاده" به همراه جمعي از معاونان با حضور در دفتر نظارت همگاني (197) به صورت مستقیم با مردم گفت و گو و به مشكلات آنان رسيدگي کرد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، در راستاي تكريم ارباب رجوع، مسئولان انتظامي استان فارس با حضور در دفتر نظارت همگاني (197) از نزديك با مردم ديدار و مطالبات آن ها را در خصوص موارد انتظامي بررسي كردند.
دوشنبه اين هفته، سرهنگ ملک زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با حضور در دفتر نظارت همگاني، از نزديك با تعدادي از مردم ديدار و دستورات لازم براي مرتفع كردن خواسته هاي آنان را صادر كرد.
دستگیری سارق حرفه ای  تک  رو  منازل  و کشف 20 فقره سرقت 
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق حرفه ای تک رو منازل و کشف  20 فقره سرقت در شیراز خبر داد.
سرهنگ "كاووس حبيبي" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پي سرقت‌هاي متعدد منازل با شيوه و شگرد تخريب قفل در يكي از محله‌هاي شيراز و با توجه به سريالي بودن سرقت‌ها و حساسيت ايجاد شده، شناسايي و دستگيري سارق در دستور کار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت
سرهنگ "حبیبی" تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با بررسی و انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند يك نفر سارق حرفه‌ای که به صورت سریالی اقدام به سرقت از منازل شهروندان می کرد را شناسایی  کنند. 
وي تصریح کرد: پس از هماهنگي قضائي ماموران به مخفيگاه متهم اعزام و در يك اقدام غافلگيرانه آن را دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند.  
رئیس پلیس آگاهی استان با بيان اينكه متهم در بازجويي فني و تخصصي به 20 فقره سرقت از منزل اقرار كرد، عنوان داشت: كليه صحنه‌هاي سرقت بازسازي و تا کنون 15 نفر از شکات نيز شناسایی شده‌اند. 
اين مقام انتظامي با بيان اينكه متهم پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شد، گفت: اقدامات پليس فارس در راستاي طرح پيشگيري از سرقت و مبارزه با فعاليت‌هاي مجرمانه سارقان ادامه خواهد داشت.
كشف 25 کیلو تریاک از 2 خودرو پراید 
فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از کشف 25 کیلو تریاک در بازرسی از 2 دستگاه پرايد خبر داد.
سرهنگ "محمد نیکبخت" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامي اين شهرستان با اقدامات فني و تخصصي از تردد 2 دستگاه پرايد حامل مواد مخدر در محور شیراز-اصفهان مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند. 
فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد با بيان اينكه در بازرسي از آن خودروها، ميزان 25 كيلو ترياك كشف شد، گفت: در اين خصوص 2 نفر دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.

 ضربه مهلک پليس شيراز به 74 نفر اراذل و اوباش 
فرمانده انتظامي شهرستان شيراز گفت: طي 24 ساعت گذشته، 74 نفر از اراذل و اوباش تحت تعقيب دستگير و به مراجع قضائي تحويل داده شدند. 
سرهنگ "فرج شجاعي" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: طرح دستگيري محكومان و اراذل و اوباش متواري و تحت تعقيب به مدت يك روز توسط ماموران انتظامي شهرستان شيراز به مرحله اجرا درآمد.
وي ادامه داد: در اين راستا با هماهنگی مقام قضائي و با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي مخفيگاه مجرمان متواري در نقاط گوناگون شهرستان شيراز شناسايي و با انجام عمليات‌هاي متعدد و غافلگيرانه، تعداد 74 نفر از اين افراد شناسايي، دستگير و تحويل دادسرا شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان شيراز با بيان اينكه اين افراد داراي سوابقي از جمله زورگيري، درگیری و ضرب وجرح عمدی، ايجاد رعب و وحشت براي شهروندان، ایجاد مزاحمت برای بانوان، قدرت نمايي با سلاح سرد و عربده کشی مي‌باشند، گفت: پليس در راستاي برخورد با مجرمان، شناسايي و دستگيري آنان از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد. 
كشف 80 كيلو ترياك در بازرسي از منزل
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگيري يك قاچاقچي و كشف 80 كيلو ترياك در شهرستان شيراز خبر داد. 
سرهنگ "عبدالله خسرواني" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي متوجه شدند يك قاچاقچي در منزل خود در حاشیه جنوب شهر شيراز اقدام به دپو ترياك كرده است.
وي افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی، در یک عملیات ضربتي وارد مخفیگاه متهم شده و ضمن دستگيري وي، در بازرسي از آن مكان 80 كيلو ترياك كشف كردند.
سرهنگ "خسرواني" با بيان اينكه متهم پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شد، از شهروندان درخواست كرد هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزيع موادمخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع تا با اين افراد سودجو و فرصت طلب برخورد شود.
كشف لاستيك‌هاي قاچاق در سپيدان
فرمانده انتظامي سپيدان از توقيف يك وانت نيسان و كشف 120 حلقه لاستيك قاچاق به ارزش 600 ميليون ريال خبر داد. 
سرهنگ "احمد فداكار" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: مأموران انتظامي شهرستان سپيدان حين كنترل خودروهاي عبوري، به يك وانت نيسان حامل لاستيك مشکوک و آن را توقيف كردند.
سرهنگ "فداكار" خاطر نشان كرد: پس از بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد اين خودرو حامل 120 حلقه لاستيك قاچاق و فاقد مجوز است.
فرمانده انتظامي شهرستان سپيدان با بيان اينكه در اين خصوص يك نفر متهم دستگير شد، افزود: ارزش ريالي لاستيك‌هاي قاچاق مكشوفه برابر نظر كارشناسان، 600 ميليون ريال برآورد شده است.
خون شهدا رمز بقاي اسلام و مايه عزت انقلاب در جهان است 
فرمانده انتظامي شهرستان ممسنی در دیدار با خانواده شهید "رسول رجبي" گفت: خون شهدا رمز بقاي اسلام و مايه عزت انقلاب در جهان است. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدهاشم قسام" در اين ديدار از خانواده‌هاي شهدا به عنوان اسوه‌هاي استقامت و گنجينه‌هاي صبر و مقاومت ياد كرد و گفت: روزگاري كه اين كشور گرفتار چنگال رژيم بعث و ايادي غرب بود بسياري از پدران و مادران براي بقاء اسلام و در لبيك به نداي امام (ره) از جگر گوشه‌هاي خود گذشته و آنها را روانه جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: امروز هركس در هر مقام و منصبي بايد خود را وامدار شهدا و متعهد به وصاياي آنان بداند؛ چرا كه آن جوانان پاك و مخلص براي حراست از كيان نظام و حرمت نواميس همه اقشار جامعه، چشم به روي دنيا و زرق و برق آن بستند.
گفتنی است در حاشيه اين ديدار به رسم يادبود از خانواده شهيد "رسول رجبي" تجليل به عمل آمد.
 کشف قاچاق یک میلیارد ریالی دراقلید
فرمانده انتظامي اقليد از کشف یک میلیارد ريال کالای قاچاق در بازرسي از 2 دستگاه خودرو سواری در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "مراد صارمي" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، ضمن تاکيد بر عزم جدي پليس در برخورد با قاچاق، اظهار داشت: در راستاي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی اين شهرستان هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي، به  2 دستگاه ال90 و پژو پارس مشکوک و آنها را متوقف کردند.
اين مقام انتظامي افزود: در بازرسي از اين خودروها، 411 دستگاه انواع لوازم خانگي، 812 ثوب پوشاك و 40 بسته قهوه خارجي قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.
سرهنگ "صارمي" با اشاره به اينکه در اين خصوص 2 نفر متهم دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند، افزود: ارزش ريالي کالای قاچاق مکشوفه برابر نظر كارشناسان، یک میلیارد ريال برآورد شده است .
فرمانده انتظامي شهرستان اقليد از مردم خواست براي حمايت از توليد ملي و اشتغال جوانان در جامعه، هرگونه اطلاعات و اخبار در اين زمينه را به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام كنند.        
                                       
توقيف موتورسيكلت قاچاق ميلياردي درکازرون
فرمانده انتظامي کازرون از كشف يك دستگاه موتورسيكلت قاچاق cc250 به ارزش 2 ميليارد ريال خبر داد. 
سرهنگ "محمد عبادی‌نژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: ماموران بخش "جره و بالاده" اين شهرستان با اقدامات فني و تخصصي از پارك يك دستگاه موتورسيكلت قاچاق در يكي از خيابان‌ها مطلع شدند.
وي افزود: ماموران پس از هماهنگي قضائي سريعا به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند يك دستگاه موتورسيكلت قاچاق را کشف كنند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه ارزش موتورسيكلت قاچاق کشف شده برابر نظر كارشناسان، 2 ميليارد ريال برآورد شده است، گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری راكب ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان كازرون با بیان اینکه طرح برخورد با قاچاق و دارندگان موتورسیکلت‌های غیرمجاز در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در طول شبانه روز هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های 110 به پلیس اطلاع دهند.


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیراز

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار