نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 ارديبهشت 1399 - 10:43
هشدار مدیرکل اقتصاد و دارایی بوشهر به مردم؛

نوای جنوب: زارعی گفت: اگر تا 7 خرداد سهامدار اقدامی انجام ندهد، بصورت اتوماتیک گزینه دوم یعنی فعالیت در چارچوب شرکت استانی برایش انتخاب می شود.

نوای جنوب:

  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر با اشاره به اینکه ۶۰۳ هزار نفر در استان مشمول سهام عدالت هستند گفت: از هم استانی هایی که سهام عدالت دارند، درخواست می شود فریب دلالان جهت واگذاری آن را نخورند.

  رسول زارعی افرود: از سال 85 این سهام بین 5 گروه از مردم توزیع شد که شامل گروه مشمولین تخفیف‌دار (کسانی که تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی) بودند، روستاییان و عشایر، کارکنان دستگاه های اجرایی و بازنشستگان، کارگران فصلی و ساختمانی و سایر اقشار جامعه که جمعا امروز 49 میلیون و 226 هزار نفر در کشور به عنوان مشمولان طرح سهام عدالت می باشند.

وی درباره اتفاق جدید درخصوص سهام عدالت و موافقت رهبر انقلاب با آزادسازی آن توسط مردم اظهار داشت: الان فراخوان داده شده تا سرپرستان خانواری که سهام دارند، در سامانه وارد شده و اعلام کنند آیا خودشان بصورت مستقیم می خواهند سهامداری را ادامه دهند و کد بورسی خواهند گرفت وسود سهام هم به حساب شان واریز می شود، یا اینکه می خواهند روش غیرمستقیم را انتخاب کنند.

به گفته زارعی، کسانی که از بورس و سهام دانشی ندارند، بهتر است از گزینه دوم استفاده کنند و اجازه خرید وفروش و حق مالکیت و دخل و تصرف را به شرکت سرمایه گذار استانی سهام عدالت بدهند که به نیابت از سهامدار، امور مربوط به خرید و فروش و نقل وانتقال و مالکیت سهام را برعهده می گیرد و فرد نیازی ندارد که در این مرحله، خودش اقدامی انجام دهد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان گفت: اگر تا 7 خرداد سهامدار اقدامی انجام ندهد، بصورت اتوماتیک گزینه دوم برایش انتخاب می شود.

زارعی اظهار داشت: به سهامداران توصیه می کنیم که به هیچ عنوان سهام شان را پیش فروش نکنند و منتظر دستورالعمل‌ها صادره از سوی وزارت اقتصاد ودارایی باشند و فریب سودجویان و دلالان را برای خرید و فروش سهام عدالت نخورند. زیرا این سهام بسیار باارزشی است و در آینده بسیار رشد می کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی بوشهر در خصوص تکلیف سهام عدالت متوفیان گفت: در این راستا اکنون لازم نیست که هیچ اقدامی از سوی وراث صورت گیرد اما در مرحله بعدی که اطلاع رسانی آن انجام خواهد شد،  وارثان می‌توانند با برگه انحصار وراثت به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و سهام عدالت متوفی را در میان وراث بر اساس قانون تقسیم کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سهام عدالت

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار