نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 ارديبهشت 1399 - 22:38

نوای جنوب:سردار یداله بوعلی از جمع آوری و توزیع ۴۰۰ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا در فارس خبر داد و گفت:این امر باعث شده یک هماهنگی بسیار خوب و مطلوبی ایجاد شود تا هم کار تکراری انجام نشود و هم کمکها به صورت عادلانه و مناسب بین افراد توزیع گردد.

نوای جنوب:سردار یداله بوعلی جانشین سپاه فجر فارس روز پنج شنبه در جلسه تقویت همکاری و مشارکت خیرین و مردم برای پشتیبانی از نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا که با حضور کمیته های چهارگانه قرارگاه مردمی مواسات و همدلی برگزار شد،بیان کرد: آنچه در استان فارس در حال اتفاق است مدیریت یک ستاد است با عنوان ستاد مشارکت های مردمی با ریاست استاندار که در آن هم کمک هایی که دولت می‌تواند به آسیب دیدگان ناشی از کرونا داشته باشد و هم کمک‌هایی که مردم به دولت میکنند به درستی بین آسیب دیدکان  توزیع شود.


بوعلی بابیان اینکه این مأموریتی است که برای  قرارگاه مواسات و همدلی تعریف شده است،ابراز داشت: همچنین یک ستاد هم با مدیریت نماینده ولی فقیه در استان فارس شکل گرفته که تمامی کمک های مردمی را از سراسر استان جمع آوری کرده و با هماهنگی ائمه جمعه و همکاری نواحی سپاه در شهرستان های مختلف به دست نیازمندان می رساند.
وی با اشاره به اینکه یک ستاد هم در شهر شیراز با مدیریت تولیت آستان مقدس شکل گرفته و ظرفیت‌های این آستان را پای کار آورده اند،عنوان کرد: همچنین ستادی هم در سپاه تشکیل شده که با استفاده از همه پایگاههای مقاومت در سراسر استان حتی روستاها در حال انجام خدمت هستند.
جانشین سپاه فجر فارس در ادامه اظهار کرد؟آنچه تا الان می توان به عنوان خروجی کار اعلام کرد این است که این امر باعث شده یک هماهنگی بسیار خوب و مطلوبی ایجاد شود تا هم کار تکراری انجام نشود و هم کمکها به صورت عادلانه و مناسب بین افراد توزیع گردد.
 بوعلی ادامه داد: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده که تا به امروز به ما اعلام شده است توزیع بیش از ۱۲۰ هزار بسته معیشتی و اهداء بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ واحد خون توسط سپاه و همچنین کمکهای نقدی بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان میباشد.
 وی همچنین با اشاره به فرمایش حضرت آقا که استان فارس را در بخشش و همدلی مثال زده اند، گفت: تا به امروز نزدیک به ۲۸ میلیارد تومان بخشش اجاره در استان فارس صورت گرفته که مالکین منازل و مغازه ها حاضر شده‌اند از مستأجرین خود اجاره‌بها دریافت نکنند که این تنها بخشی از مبلغ است که به ما اعلام شده و قطعاً پس از ماه مبارک رمضان بیش از این خواهد بود.
جانشین سپاه فجر فارس اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز تا به امروز ۴۰ هزار بسته معیشتی توزیع کرده و 50هزار بسته دیگر نیز آماده توزیع دارد همچنین،بهزیستی بیش از ۲۵ هزار بسته، ستاد اجرایی فرمان امام (بنیاد احسان) 40 هزار بسته تهیه کرده که توزیع آن از روز شنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می شود.
بوعلی افزود: خانه خیرین استان بیش از ۴۷ هزار بسته، موکب های اربعین استان ۷ هزار و ۱۰۰ بسته، مجمع خیرین پیشکسوتان دفاع مقدس نیز شش هزار بسته معیشتی و شش هزار غذای گرم توزیع کرده اند.
وی به بارش مهربانی در دانشگاه شیراز هم اشاره کرد و گفت: دانشگاهیان نیز یک هزار بسته تهیه و توزیع کرده اند همچنین نیروی دریایی سپاه یک هزار بسته،  هیأت مذهبی بیش از یک هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع کرده‌اند .
جانشین سپاه فجر  فارس با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی هم بیش از ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به علوم پزشکی و مراکز درمانی کمک کرده است،عنوان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز ۳ هزار کارت هدیه به رزمندگان دفاع مقدس که شغل ندارند کمک کرده اند و برخی گروه‌های جهادی ۱۷۰۰ بسته حمایتی،کانون رهپویان وصال ۲ هزار بسته، قرارگاه تبلیغی عمار ۳ هزار بسته، طلاب حوزه علمیه خواهران ۶ هزار بسته و سازمان‌های مردم نهاد زیر نظر اداره ورزش و جوانان نیز ۲ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع کرده اند.
سردار بوعلی در پایان گفت: در مجموع تا به امروز بیش از ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در سراسر استان جمع آوری شده که این تنها گوشه‌ای از همدلی مردم استان فارس را نشان میدهد و قطعاً تا پایان ماه مبارک رمضان شاهد کمک های بیشتری خواهیم بود.


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
فارس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار