نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 فروردين 1399 - 21:02
در پی سخنان روحانی

نوای جنوب:درپايان از استاندار و فرماندار محترم مي خواهم؛ خواسته مردم شریف و نجیب شهرستان دشتستان را که به حق هم بوده به اطلاع ریاست محترم جمهور برسانند تا درتصمیم  خود تجدیدنظر کنند؛ چرا كه مردم بخاطرحفظ سلامتی خود وخانواده و جامعه چنین تصمیمی را عملی نخواهند کرد. 





 

نوای جنوب:
محراب بنافي رئيس شوراي اسلامي شهر برازجان ضمن  انتقاد از سخنان رئيس
جمهور اعلام كرد:

شهرستان دشتستان در وضعیت قرمز قرار دارد و هر روز نسبت به روزهای گذشته آمار مبتلايان به این بیماری بیشتر مي گردد. در تعجبم چگونه چنين  تصمیماتی برای استان گرفته می شود و وضعيت را نسبت به قبل بحراني تر مي سازد و به نوعي زحمات كليه كساني كه در راه مبارزه با كرونا به مردم خدمت مي كنند را به هدر مي دهد. لذا ما خدمتگزاران مردم در شورای اسلامی نتنها چنين تصميماتي را نپذيرفته بلكه صلاح نمی دانیم که فرزندان مردم با رفتن به مدرسه در شرايط فعلي در معرض خطر ویروس کرونا قرار گیرند. سلامتی مردم برای ما ازهمه چیز بالاتر بوده و باتوجه به افزايش سير  مبتلايان به اين ويروس، چنانچه راه های ارتباطی و مدارس بازگشايي شوند چه کسانی پاسخگویی ازبین رفتن مردم وگرفتاری آنان خواهندبود؟

درپايان از استاندار و فرماندار محترم مي خواهم؛ خواسته مردم شریف و نجیب شهرستان دشتستان را که به حق هم بوده به اطلاع ریاست محترم جمهور برسانند تا درتصمیم  خود تجدیدنظر کنند؛ چرا كه مردم بخاطرحفظ سلامتی خود وخانواده و جامعه چنین تصمیمی را عملی نخواهند کرد. 
      
  *بنافی رییس شورای اسلامی شهربرازجان*



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
محراب بنافی

نظرات کاربران
باسلام احترام بنده هم باصحبت های جناب شورا موافقم واقعا بنده هم به نوبه خود برای سخنان جناب ریس جمهور متاسفم چون این سخنان صحبت یک ریس جمهورنیست چرااقای ریس جمهور اینقدر ازوضعیت ملت ومملکت بی خبراست وداین چندسال ریاستی یک کارمثبت برای ملت انجام نداد ان ازوضعیت هرج ومرج وگرانی بازار اجناس وخودرو وهرچیزی که به نظرمیرسد ان ازقیمت بنزین که یک شبه از۱۰۰۰تومان ۳۰۰۰تومان شد اینم ازوضعیت کروناکه جناب روحانی هرلحظه یه دستوری میده اگربعث قرنطینه ماندن است تمام کشوربایدیک دست باشد قراربراین نیست که چون اماربوشهرپایین است بقول خودت به حالت عادی برگرده تاهمه مبتلاشوند مانفهمیدیم جنابعالی دشمن ماهستی دلسوزماهستی هدفت چی هست
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار