نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 اسفند 1398 - 13:14
منتخب دشتستان در مجلس یازدهم

نوای جنوب:منتخب مردم دشتستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت بايد پاسخگو باشد، گفت: مسئولان باید روحیه جهادی و انقلابي داشته باشند.





نوای جنوب: منتخب مردم دشتستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت بايد پاسخگو باشد، گفت: مسئولان باید روحیه جهادی و انقلابي داشته باشند.

دکتر ابراهیم رضایی در نشست منتخبان مردم استان بوشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان و همچنين فرمانده سپاه استام بوشهر اظهار داشت: اتحاد، همدلی و همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی یک ضرورت است.

وی بحران کارآمدی را یکی از مشکلات اساسی دولت در شرایط کنونی دانست و خاطرنشان کرد: باید کمک کنیم تا دولت هم در سطح ملی و هم در استان بوشهر کارآمد شوند.

منتخب مردم دشتستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه‌حل مشکلات کشور را داشتن روحیه انقلابی و جهادی دانست و اضافه کرد: گروه‌های جهادی شهرستان دشتستان کارهای بزرگی را انجام داده‌اند که باید به صورت ویژه حمایت شوند و این‌گونه فعالیت‌ها گسترش یابد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات را می‌توان با روحیه جهادی و انقلابی رفع کرد، ادامه داد: همه مدیران و مسئولان باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند تا شاهد رفع مشکلات و دستیابی به توسعه و پیشرفت باشیم.

رضایی وحدت نمایندگان استان بوشهر حول محور نماینده ولی فقیه در استان را مهم دانست و بیان کرد: مسئولان باید در شرایط کنونی انقلابی عمل کنند و همه دستگاه‌ها در خدمت مردم باشند تا شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

وی با اشاره به سخنان فرمانده سپاه استان بوشهر برای حمايت مجلس از سپاه، افزود: ما به عنوان سرباز انقلاب آماده هرگونه کمکی هستیم و حمایت از سپاه در زمینه‌های مختلف را یک ضرورت و وظيفه خود می‌دانیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر رضایی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار