نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 اسفند 1398 - 08:01

نوای جنوب:رئیس هیئت اعزامی سازمان جهانی بهداشت به ایران با بیان اینکه ایران متعهدانه در حال ایستادگی در برابر ویروس کرونا است، گفت: نخستین کیس ویروس کرونا در ایران، ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) ثابت شد.

نوای جنوب: ریچارد برنان که برای بررسی وضعیت ویروس کرونا به قم سفر کرده است، شامگاه شنبه در دیدار با بهرام سرمست استاندار قم گفت: استان قم در زمینه مبارزه با ویروس کرونا تلاش‌های جدی انجام داده است که از زحمات شما قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: نخستین کیس ویروس کرونا در ایران، ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) ثابت شد و از همان دقایق اولیه، جمهوری اسلامی در راستای مقابله با شیوع این ویروس تلاش کرد.

رئیس هیئت اعزامی سازمان جهانی بهداشت به جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران متعهدانه در حال ایستادگی در برابر ویروس کرونا است و در این راستا نیازمند مشارکت همگانی هستیم.

ریچارد برنان افزود: به خاطر این تلاش‌هایی که انجام داده‌اید، به شما تبریک می‌گویم و از مدیریتی که در استان قم برای مقابله با این ویروس شده است، قدردانی می‌کنم.

وی گفت: پشتیبانی فنی و ارائه ملزومات به ایران را داشته‌ایم و در سازمان ملل نیز برای مدیریت این بحران کمیته‌ای تشکیل شده که سازمان جهانی بهداشت مسئول این کمیته است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کرونا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار