نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 دي 1398 - 11:00

نوای جنوب:علت بازداشت مدیر کل دفتر برنامه و بودجه و معاون حقوقی و مجلس جمعیت هلال احمر مشخص شد.

نوای جنوب:.

علت بازداشت ۲ مدیر هلال احمر مشخص شد

  پس از دستگیری روح اله فروزش معاون حقوقی و امور مجلس و علی اکبر پرواز مدیر کل دفتر برنامه و بودجه مشخص شد که علت بازداشت این دو نفر  در ارتباط با فسادهای مالی گسترده در هلال احمر بوده است.

پس از اعلام خبر بازداشت معاون حقوقی و امور مجلس و مدیر کل دفتر برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر  مدیر کل روابط عمومی این جمعیت  ضمن تایید این خبر اعلام کرد که این دو تن با حکم قضایی بازداشت موقت  شده اند اما هنوز جزئیات دقیقی درباره علت بازداشت این دو نفر وجود ندارد.

سابقه فسادهای گسترده مالی در جمعیت هلال احمر که منجر به بازداشت مدیران جمعیت هلال احمر شد به مدت ها پیش از بازداشت علی اصغر پیوندی رئیس سابق این جمعیت بر می‌گردد.

به دنبال رسیدگی به فسادهای گسترده در هلال احمر مرداد ماه با حکم مقام قضائی،  علی فرجی مدیرعامل سابق سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر دستگیر شد؛  به  دلیل  بیشتر شدن فساد در هلال احمر برای  علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت  پرونده قضائی در دادسرای ویژه مفاسد اقتصادی  تشکیل شد.

 مدتی بعد پیوندی هنگام خروج از کشور متوجه ممنوع الخروجی خود شد و پس از دستگیری توسط اطلاعات سپاه  از سمت خود استعفا داد البته  وی هم اکنون با قید وثیقه آزاد است.
همچنین مهدی عبدوس، رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر نیز در آذر ماه بازداشت شد.

البته در این میان مسئولان سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از  سه تن از مدیران سابق یکی از شرکت‌های دارویی خود شکایت کردند که به دستور مقام قضائی یکی از مدیران بازداشت شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بازداشت

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار