نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 دي 1398 - 20:14

نوای جنوب: آقای محتشم را سالهاست می شناسم ، با اصول مدیریت آشناست و در فوتبال نیز بوده است، ایشان می بایست در تیم مدیریتی خود از افراد دلسوز فوتبالی و مستقل استفاده نماید و توسعه فوتبال در تمام استان را مد نظر قرار دهد.عملکرد آقای نجفی از چند منظر قابل بررسی است هر چند ایشان از خانواده فوتبال بود و هم به عنوان بازیکن و ...

نوای جنوب:

اتحاد خبر _ اصغر شعبانی: اشاره : مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان بوشهر پس از حرف و حدیث‌های بسیار و دو سال و اندی تاخیر سرانجام صبح چهارشنبه ۴ دی ماه ۹۸ با حضور بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران ، نماینده ی وزارت ورزش و احمد بهروزیان فرد مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و امیر حسین محتشم برای یک دوره ی ۴ ساله ریاست این هیأت را در دست گرفت .



جامعه فوتبال استان بواسطه ی گستردگی حوزه ی فعالیت خود انتظاراتی دارد که می بایست رییس جدید هیأت استان آنرا مورد توجه قرار دهد چرا که ایشان مدتی نیز مسئولیت دبیری هیأت را در دست داشت و بعدها بواسطه ی مشکلات موجود ترجیح داد از سمت خود کناره گیری نماید و قطعاً با جریانات حاکم بر فوتبال آشنایی دارد .

هفته نامه اتحاد جنوب و پایگاه اتحاد خبر با علم به اینکه در فوتبال حساسیت ویژه ای وجود دارد با طرح ۳ سؤال اساسی به سراغ اهالی فوتبال در استان رفته و نظرات آنها را گرفته تا همانند گذشته به پویایی این رشته ی ورزشی کمک نماید .

آنچه که برای گردانندگان این هفته نامه و پایگاه خبری ، خصوصاً دبیران صفحات ورزش اتحاد جنوب حائز اهمیت است تلاش در جهت رفع مشکلات موجود در فوتبال و خوشنامی آن است و از هیچ کوششی برای رسیدن به این مهم دریغ نخواهد نمود .

سوالات مطرح شده در این نظرخواهی :

۱. عملکرد محمد نجفی در هیأت فوتبال استان را چگونه ارزیابی می کنید ؟

۲. چه انتظارات ، توقعات و پیشنهاداتی به رییس جدید هیأت فوتبال استان بوشهر دارید ؟

۳. برای رشد فوتبال در استان بوشهر چه اقداماتی باید انجام داد ؟

در ادامه نظر منوچهر رستم پور از مدیران سابق فوتبال دشتستان و مدیر مسئول سایت خبری نواجنوب را در این خصوص می خوانید :

با سلام و‌تشکر از جناب شعبانی همکار گرامی که از معدود کسانی است که همچنان دل در گرو‌ فوتبال دارید و برای اعتلای این ورزش جذاب تلاش می کنید .

عملکرد آقای نجفی از چند منظر قابل بررسی است . هرچند ایشان از خانواده فوتبال بود و هم به عنوان بازیکن و هم مدیریت باشگاه سابقه داشت لیکن به اعتقاد من نتوانست  کمکی به رشد و‌ بالندگی فوتبال خصوصاً در شهرها و بخشهای دیگری جز شهر بوشهر نماید .

اوایل آقای نجفی وعده فعال نمودن باشگاه های راکد و رایزنی جهت فعال نمودن آنها را داد که عملی نشد .

در مجموع آقای نجفی هر چند تلاشهایی نیز کرد اما ایده ال نبود .

آقای محتشم را سالهاست می شناسم ، با اصول مدیریت آشناست و در فوتبال نیز بوده است ، ایشان می بایست در تیم مدیریتی خود از افراد دلسوز   فوتبالی و مستقل استفاده نماید  و توسعه فوتبال در تمام استان را مد نظر قرار دهد .

به نوعی فوتبال استان را نیمه نفسی بیش نمانده ، تنها راه جان گرفتن فوتبال استان حضور عملی و مستمر شرکتهای اقتصادی و بازگشت مدیران فوتبالی امتحان پس داده است .  جز این راهی نیست
از توجه شما آقای شعبانی سپاسگذارم .



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
محتشم

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار