نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 آذر 1398 - 12:48

نوای جنوب:معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بیشترین شکایات مردمی در استان بوشهر از قیمت نان و میوه بوده است.

نوای جنوب:

بیشترین شکایات مردمی در استان بوشهر از قیمت نان و میوه بوده است

بوشهر - معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بیشترین شکایات مردمی در استان بوشهر از قیمت نان و میوه بوده است.

 رضا جمالی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از زمان سهمیه‌بندی سوخت نظارت و بازرسی از بازار افزایش یافته است و تلاش می‌شود تا مردم کمترین مشکل را داشته باشند.

وی از رسیدگی به ۵۱۷ مورد شکایات مردمی پیرامون کالا وخدمات در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ۳۴۸ فقره شکایات به صورت تلفنی، ۳۵ فقره حضوری، ۱۰۷ فقره کتبی، ۱۳ فقره سامانه۱۲۴ و ۱۴ فقره سامانه  ۱۳۵ تعزیرات حکومتی دریافت شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اینکه ۱۲۶ تخلف منجر به برگ گزارش بازرسی شده است، اضافه کرد: ۱۸۴ فقره ارجاع به کارشناسی و در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه ۲۸ فقره شکایت جنبه عمومی نداشته و قبل از تشکیل پرونده، منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان شد، خاطرنشان کرد: ۶۵ درصد شکایات مربوط به بخش کالا و ۳۵ درصد مربوط به بخش خدمات است.

جمالی افزود: بیشترین گزارشات و شکایت واصله در حوزه کالا مربوط به انواع نان، میوه و تره بار، سیلندرهای گاز و شرکت‌های خودرویی است و در حوزه خدمات بیشترین شکایت مربوط به حمل و نقل درون شهری (تاکسی و وانت‌بارتلفنی‌ها)، حمل و نقل برون شهری و آرایشگاه‌های مردانه بوده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: گرانفروشی، کم فروشی، عدم انجام تعهدات در قبال مصرف کنندگان و تقلب از بیشترین موارد تخلف بوده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گرانی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار