نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 دي 1401 - 06:49

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به ورود سامانه بارشی به این استان گفت: شدت فعالیت این سامانه از اواخر امروز تا ظهر جمعه خواهد بود.

نوای جنوب:هادی سالاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز با نفوذ سامانه بارشی به استان و تداوم فعالیت آن تا اوایل وقت جمعه، طی این مدت وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد پیش بینی می‌شود. شدت فعالیت این سامانه از اواخر امروز تا ظهر جمعه خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این مدت نیز خلیج فارس و سواحل استان مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود. از روز جمعه دمای هوا روند کاهشی خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر آسمان را ابری همراه با وزش باد، بارش باران. گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد، در برخی نقاط احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی و عنوان کرد: جهت وزش باد بیشتر جنوب شرقی تا شمال شرقی گاهی جنوب غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ از امشب طی ساعاتی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

به گفته سالاری، ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتی متر از امشب ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر و فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۴۹، مد اول ساعت ۰۸:۱۶، جزر دوم ساعت ۱۰:۱۶ و مد دوم ساعت ۱۸:۱۶ خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
هواشناسی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار