نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 خرداد 1402 - 16:57

نوای جنوب:فرماندار تنگستان سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را تبریک گفت





نوای جنوب: سوم خرداد ماه یادآور رشادتها، رادمردی ها و جانفشانی های مردانی است که با سلاح ایمان، عزت و خودباوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری استکبار و مرتجعان منطقه ایستادند.

بازخوانی تاریخ مقاومت مردم ایران اسلامی بویژه در چهار دهه اخیر برای هر کشور و هر دوره ای الگو، درس آموز و الهام بخش خواهد بود. ضرورت دارد تا برای نسل امروز انقلاب و آیندگان، بازخوانی روزآمدی از این فتح الفتوح سترگ صورت گیرد تا منبع الهام بخش در مقابله با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه های مختلف سیاسی، رسانه ای و اقتصادی باشد.

به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، خرمشهر را خداوند آزاد کرد و سپاه اسلام با این پیروزی عظیم و سرنوشت ساز، در مسیر فتح های بزرگ دیگر قرار گرفته و برگ های زرین اقتدار و پیروزی از آن تاریخ به بعد بر صحیفه تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی افزوده شد و این پیروزی تمثیلی ماندگار و جاودانه در تاریخ رشادت ها، جانبازی ها و ایثارگری های مردم مومن، متعهد و ولایتمدار ایران اسلامی گردید.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، حماسه ماندگار سوم خرداد، این روز بزرگ را به فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی)، خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین آحاد مردم ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفته و برای همگان، عزت، سعادت و سربلندی را از خداوند منان خواستارم.

 

احمد لطفی

فرماندار شهرستان تنگستان



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار