نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 اسفند 1401 - 08:55

نوای جنوب:از زمانی که امیر عبدالله، شاهزاده اردنی، رانیا، دختری فلسطینی را در یک مراسم شام دید و عاشقش شد، ۳۰ سال می‌گذرد. این دو که اینک شاه و ملکه اردن‌اند، در مراسمی باشکوه دخترشان را به خانه بخت فرستادند.

نوای جنوب:عکس‌های عروسیِ باشکوه فرزند بانفوذترین زن دنیا

 

 به نقل از برترین‌ها؛داستان ازدواج ملکه رانیا و ملک عبدالله دوم در جهان عرب به «افسانه پریان مدرن» مشهور است. آشنایی آن‌ها ژانویه ۱۹۹۳ در یک مراسم شام رخ داد و به‌ سرعت به عشق و ازدواج ختم شد.

ملکه رانیا هم مادر چهار فرزند است و هم دارنده عنوان صدر فهرست ۱۰۰ زن بانفوذ در جهان.

شاهزاده‌خانم ایمان، ۲۵ ساله، فرزند دوم ملکه رانیای ۵۱ ساله و پادشاه عبدالله دوم ۶۰ ساله است و آخر هفته گذشته با نامردش، جمیل الکساندر ترمیوتیس، ازدواج کرد.

عکس‌های عروسیِ باشکوه فرزند بانفوذترین زن دنیا

پارسال تابستان دربار اردن خبر نامزدی این دو را منتشر کرد. داماد از شرکای مدیریتی یک صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر مستقر در نیویورک است.

وقتی مادر عروس از شناخته‌ترین چهره‌های مد و خوش‌پوشی باشد، می‌توان پیش‌بینی کرد که مراسم بی‌نظیری در پیش است.

عکس‌های عروسیِ باشکوه فرزند بانفوذترین زن دنیا

عروس برای روز بزرگ زندگی‌اش یک پیراهن سفارشی از دیور با تزئینات زیبای توری در قسمت یقه و سرآستین انتخاب کرده بود و تاج الماس مادرش را نیز بر سر گذاشت.

این تاج را که اینک در طول مراسم تور سر عروس را بر جای خود نگه داشته‌ بود، نخستین بار ملکه رانیا سال ۲۰۰۱ در یک ضیافت دولتی مجلل در دیدار با ملکه الیزابت و دوک ادینبورو در قلعه ویندزور بر سر گذاشته بود.

عکس‌های عروسیِ باشکوه فرزند بانفوذترین زن دنیا

ملکه رانیا هم در این روز مهم یک پیراهن بلند به رنگ صورتی ملایم با آستین‌های پلیسه و رها، از مجموعه پاییز ۲۰۲۲ لباس فاخر دیور پوشیده بود.

ولیعهد حسین، برادر بزرگ‌تر عروس، که او نیز اواخر سال گذشته نامزدی خود را اعلام کرد، شاهزادهخانم رانیا را تا محراب عقد همراهی کرد.

عکس‌های عروسیِ باشکوه فرزند بانفوذترین زن دنیا

ولیعهد اردن که خودش هم تازه‌داماد است، قرار است با رجوه آل‌سیف، شهروند عربستان سعودی و فارغ‌التحصیل دانشگاه سیراکیوز نیویورک که در موسسه مد طراحی و تجارت در لس‌آنجلس نیز تحصیل کرده است، ازدواج کند. این زوج، اوت گذشته جشن نامزدی خود را در ریاض برگزار کردند. رجوه در جشن ازدواج شاهزاده‌خانم ایمان پیراهنی شیک به رنگ زرد درخشان از طراحی‌های یک طراح صرب به نام روکساندا به تن داشت که با گوشواره‌ها و کیفی طلایی از محصولات بوتگا ونتا هماهنگ شده بود.

عکس‌های عروسیِ باشکوه فرزند بانفوذترین زن دنیا

محل برگزاری مراسم و ردوبدل کردن حلقه‌ها با درختانی با شکوفه‌های سفید تزئین شده بود.

ملکه رانیا پس از مراسم، عکس‌هایی از مراسم ازدواج دخترش در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «ایمان، دعا می‌کنم فصل بعدی زندگی‌ات همانقدر که در این سال‌ها برای ما به ارمغان آوردی، شادی، عشق و خنده برایت به ارمغان آورد. به عروس و داماد تبریک می‌گویم!»

عکس‌های عروسیِ باشکوه فرزند بانفوذترین زن دنیا



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
عروس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار