نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 اسفند 1401 - 15:01

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای تولیدکنندگان پوشاک ایرانی-اسلامی در استان ضروری است.

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای تولیدکنندگان پوشاک ایرانی-اسلامی در استان ضروری است.برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای تولیدکنندگان پوشاک استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای تولیدکنندگان پوشاک ایرانی-اسلامی در استان ضروری است.

 اکبر پورات صبح چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: بررسی‌های میدانی در خصوص شناسایی تولیدکنندگان پوشاک ایرانی-اسلامی در سطح استان در حدود ۹۰ تولیدکننده، طراح و خیاط است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: به همین منظور و در راستای توسعه و ارتقای این بخش، برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای تولیدکنندگان پوشاک ایرانی-اسلامی در استان ضروری است.

وی افزود: همچنین پرداخت تسهیلات برای توانمندسازی ۱۶ واحد تولیدکننده پوشاک ایرانی-اسلامی در استان باید مورد توجه و حمایت لازم قرار گیرند.

برپایی چهار نمایشگاه عفاف و حجاب

پورات یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون چهار نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان گوهرشاد با حضور تولیدکنندگان پوشاک ایرانی-اسلامی در سطح استان بوشهر برگزار شده که آخرین نمایشگاه از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ در حال برگزاری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: یکی از اقدامات فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب، برگزاری دوره آموزشی مرتبط با عفاف و حجاب در سطح ادارات و مراکز دولتی است که باید جهت اجرای آن برنامه ریزی لازم صورت گیرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار