نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 آذر 1401 - 13:09

نوای جنوب:وی تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه مشکل در واحد های کارگری اولین قشری که آسیب می بیند، قشر کارگر است که محرکه اصلی تولید هستند.





نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛ مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این گردهمایی با اشاره به جمعیت یک میلیون و دویست و شست هزار نفری استان بوشهر که نزدیک به یک میلیون آن تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، گفت: ما به صورت مستقیم با این افراد ارتباط داریم و شما نمایندگان تشکلات باید به عنوان سفیران ما در حوزه کارگری و کارفرمایی مارا یاری کنید.

کشاورزی ادامه داد: تا کارگر و کارفرمایی نباشد تولید اتفاق نمی افتد. لذا شما نمایندگان رسالت جلوگیری از تحریک جامعه کارگری و کارفرمایی از تبلیغات سوی رسانه های معاند برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارید و این رسالت در آگاه سازی و اطلاع رسانی جامعه هدف در حوزه کارگری و کارفرمایی باید انجام شود .

وی تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه مشکل در واحد های کارگری اولین قشری که آسیب می بیند، قشر کارگر است که محرکه اصلی تولید هستند.

مصدق کشاورزی بیان داشت: مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار استان بوشهر با اعتبار 225 میلیارد ریالی در فاز اول راه اندازی شد که این مرکز می‌تواند نقش بسزایی در سلامت کارگران استان داشته باشد و امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی را به جامعه کارگری ارائه نماییم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اداره کار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار