نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 آذر 1400 - 07:37

نوای جنوب:عبدالحمید موجی و عبدالکریم حفیظی به عنوان ۲ راننده امانت‎دار بوشهری در بازگردان لپ تاپ و ۸۰۰ میلیون  ریال وجه نقد مسافران خود تجلیل شدند.

نوای جنوب:عبدالحمید موجی و عبدالکریم حفیظی به عنوان ۲ راننده امانت‎دار بوشهری در بازگردان لپ تاپ و ۸۰۰ میلیون  ریال وجه نقد مسافران خود تجلیل شدند.رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی شهرداری بندر بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: این ۲ راننده یکی ۸۰۰ میلیون ریال وجه نقد و دیگری یک لپ تاپ گران‌قیمت مسافران خود را که در تاکسی جا گذاشته بودند به مالکان برگرداندند.

مسعود غلامزاده‌فرد افزود: مسافرکشی یکی از شغل‌هایی است که با توجه به امکان جاماندن وسایل ارزشمند مسافران در ماشین، نیازمند امین بودن رانندگان و امانت‌داری است که رانندگان بوشهری همواره امانت‎داری شایسته برای مسافران خود بودند.

چهار خبر از شهرستان های استان بوشهر

وی ادامه داد: وجود چنین انسان‏های شریف و پاک‏‎دستی مایه آسایش خاطر شهروندان است چرا که خود با وجود نیازهای فراوان بدون هیچ چشم‏داشتی وسایل جا مانده از مسافران را به آنان برمی‏ گردانند.

غلامزاد فرد اظهارکرد: امانت و امانت‌داری دارای جایگاه ویژه‌ای در اسلام و جامعه اسلامی است تا جایی که آیات و احادیث و روایت‌های فراوانی در این زمینه نقل شده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
راننده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار