نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 آذر 1399 - 19:53

نوای جنوب:(رضی دربندی)

شهید فخری زاده به عنوان یک دانشمند و استاد دانشگاه در روز روشن وجلو چشم دنیا ترور می‌شود و متاسفانه شاهد واکنش مناسبی نیستیم. البته ما به این رفتارها عادت کرده‌ایم و می‌دانیم که در انتظار دنیای استکبار نشستن آب در هاون کوفتن است.





 

نوای جنوب:بسم‌الله الرحمن الرحیم
ترور شهید فخری زاده و چند نکته مهم
انقلاب اسلامی با ظهور و تثبیت خود شرایط دردناکی را برای استکبار رقم زده است. چون ظلم ستیزی و نفی استبداد با آموزه‌های دینی در هم آمیخته است و این پدیده ای غیرقابل قبول وتحمل برای دنیای استکبار و در راس آن آمریکا بوده است . لذا برای از بین بردن این انقلاب هرچه تیر در ترکش داشتند به سوی آن رها کردند. ترور وکشتار مردم و مسئولین از مهمترین ابزار آنان بوده است.  با این ترورها آسیب های فراوانی به کشور ما رسانده اند و جالب اینجاست که ترور و تروریست در جمهوری اسلامی نه تنها محکومیت در پی نداشته بلکه همواره مورد حمایت آنان نیز بوده است و هم اکنون منادیان دمکراسی و مبارزه با تروریسم به مامن تروریست های آدم کش ایرانی تبدیل شده است.
شهید فخری زاده به عنوان یک دانشمند و استاد دانشگاه در روز روشن وجلو چشم دنیا ترور می‌شود و متاسفانه شاهد واکنش مناسبی نیستیم. البته ما به این رفتارها عادت کرده‌ایم و می‌دانیم که در انتظار دنیای استکبار نشستن آب در هاون کوفتن است.
ما شهادت را فوز عظیم می‌دانیم و شهادت  هنر مردان خداست. و رجاء واثق داریم که شهدا را از دست نداده‌ ایم بلکه به دست آورده ایم و بر ما ثابت شده است که با شهید کردن مردان و زنان این کشور، مردم ما مصمم تر شده‌اند.
شاید تا قبل از شهادت بنا بر مقتضای شرایط کسی این شهید را نمی‌شناخت اما حالا او الگو و سرمشق میلیونها جوان غیرتمند شده است که احساس می‌کنند به غیرت هویتشان شلیک شده است.
این ترور علاوه بر حذف فیزیکی شهید، اهداف پنهان و آشکاری نیز دارد که دشمن در صدد دست یابی به آن‌ها است.
دشمن با این ترور هدفش از میان برداشتن مردی بود که در حوزه علم و فناوری جامع بود از هسته‌ای تا حوزه دفاعی و مسائل انسانی صاحب سبک و شیوه نوین بود و خدماتش به کشور بی نظیر است،. این ترور ظاهرا باید موجب وقفه یا کند شدن فعالیت‌های هسته‌ای و امنیتی و... بشود اما همانطور که مقام معظم رهبری متذکر شدند این آرزو باید بر دل دشمن بماند و چون گذشته شاهد سرعت و شتاب بیشتری در این حوزه‌ها باشیم و تا می‌توانیم انگیزه جوانان را برای ادامه راه این شهید بیشتر کنیم و این موجب یاس دشمن می‌شود.
صهیونیست ها که موجودیت و حیاتشان با ترور و کشتار انسانها پیوند ناگسستنی دارد و هر گاه درمانده و مستاصل می‌شوند دست به ترور می‌زنند حال نا امید از تسلیم ملت و نظام اسلامی به این ترور دل بسته اند تا شاید دانشمندان ما را مرعوب کنند و با این ترفند جلو رشد و توسعه صنعتی و علمی ما را بگیرند که جا دارد متولیان امنیتی کشور بیش از پیش بر هوشیاری خود بیفزایند و سد راه این دشمن شوند.
صهیونیست ها بنا دارند با این ترور سیستم خوب و کار آمد امنیتی ما را با چالش روبرو کنند و به نوعی ناتوانی را به اذهان عمومی القا نمایند و این موضوع شاید به عنوان یکی از دستاوردهای خود تلقی می کنند. باید برای مردم روشن شود که سیستم امنیتی ما در کارزارهای مختلف توانسته چتر امنیتی خود را به خوبی بر سر این کشور بگستراند و رهاوردش امنیت کاملی است که اکنون وجود دارد و باید متذکر شد که قویترین سیستم‌های های امنیتی گاها در مقابل تروریسم دچار غفلت می‌شوند و این منحصر به ما نیست. زیرا تروریست‌ها همواره چند قدم جلوتر از امنیتی ها حرکت می کنند. هر چند مطالبه به حق ما از دستگاه امنیتی همواره سر جای خودش باقی است اما باید بدانیم در این جریان پیچیده طرف ما اسرائیل است که خود مبدع و مبتکر و خواستگاه تروریسم است و در این حوزه در دنیا سرآمد است و برای این کار قطعا تنها هم نبوده است.
جا دارد با روشنگری اجازه ندهیم مردم ما در دام دشمن بیفتند. نباید تحت هیچ شرایطی دستگاه امنیتی را تضعیف کنیم بلکه بر عکس در این شرایط سخت و دشوار باید همراه آنها باشیم و فرزندان حافظ امنیت باید در آغوش با کرامت ملت تشجیع شوند تا دل قوی دارند و قاطع و جدی با ناقضان امنیت در بیفتند.
و بدانیم که هم اکنون در حال دفاع در ابعاد امنیتی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و رسانه ای هستیم و باید شرایط را درک کنیم.

موضوع دیگر که دشمن در پی آن است ایجاد اختلاف و دو دستگی بین ملت است و تلاش دارد فلش اتهام را به سوی خودی ها نشان دهد متاسفانه این چند روزه جمعی ناخودآگاه در این دام افتاده‌اند. دوستان دشمن به جناح من و تو و دیگری شلیک نکرده است بلکه امنیت همه ما را زیر آتش گرفته است، شهید فخری زاده مال هیچ کس نیست او فرزند ایران و انقلاب اسلامی است پس در این قضیه نگاه جناحی جفای به شهید است. نقد و مخالفت ما نباید به این جریان وصل شود و حقیقتا نیاز مبرم به یک صدایی داریم لطفا از هر صدای ناکوکی اجتناب کنید.
مهمترین هدف دشمن این است که ما را به دنبال خودش بکشاند و تلاش دارد با تحریک افکار عمومی بر تصمیم مدیران ما سوار شود و آنها را به حرکات احساسی و هیجانی وادارد که نتیجه مطلوبی در بر نداشته باشد. انتقام خون شهید مطالبه به حق و حیثیتی است اما نباید در زمین دشمن بازی کنیم. باید به سیاستمداران و نیروهای امنیتی و نظامی اجازه دهیم تا در فرصت مناسب و مکان مناسب اقدام پسندیده و موثر در خور را انجام دهند
رضی دربندی
 یازدهم آذر نود و نه
دشتستان



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
رضی دربندی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار