نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 مهر 1399 - 13:37

نوای جنوب: علی خطیر این روزها بار دیگر چهره پرحاشیه و جنجالی فضای مجازی شده است.

نوای جنوب: به نقل از تابناک ورزشی؛ معاون سابق استقلال در دوره امیرحسین فتحی که با اتهامات زیادی مبنی بر فساد و خیانت مواجه شد و از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران نیز محروم شده است، حالا به نقطه ای رسیده که علیه مصالح ملی و نماینده ایران در سطح بین المللی دسیسه کرده و اسنادی علیه باشگاه رقیب یعنی پرسپولیس به تیم سعودی النصر داده است تا باعث حذف قرمزها از آسیا شود.

آبروی استقلال در اینستاگرام حراج می‌شود

حالا علی خطیر که گفته می‌شود در سوییس زندگی می‌کند و از آنجا همه این وقایع و اتهامات را دنبال می‌کند، علیه مدیران فعلی استقلال هم دست بکار شده است و برای جنجال سازی رسانه‌ای بهتر از اپلیکیشن های فضای مجازی پیدا نکرده است.

او البته اولین کسی نیست که می گوید هیات مدیره استقلال عامدانه پول استراماچونی را نداد تا مرد ایتالیایی فسخ کند و برود! خطیر این بار در لایو شبانه اینستاگرام اسماعیل خلیل زاده را متهم کرده با این که ۸۸ هزار یورو از حق انتقال مجید حسینی به ترکیه در حساب بین المللی او بود، پول استراماچونی را نداد!

حراج آبروی استقلال در لایو اینستاگرام؛ انتشار سند دلالی معاون سابق در قرارداد بازیکن استقلال / افشای اقدام عمدی رییس فعلی برای جدایی استراماچونی

حرف‌ها و افشاگری های خطیر را باید جدی گرفت چرا که او معاون باشگاه بوده و گفته هایش شبیه اعتراف است و نمی‌توان آن را تنها یک ادعا دانست. خلیل زاده همان مدیری است که به دروغ ماجرای مذاکره با استراماچونی در قطر را پیش کشید اما خبری از مذاکره نبود و بعدها معلوم شد نماینده ده بیاسی سرمربی دیگر ایتالیایی در آن سفر با مسوول استقلال دیدار داشته است.

همان سفری که خلیل زاده کلنگستانی همراه رحمان رضایی مدافع بازنشسته پرسپولیس به دوحه انجام داد و چند روزی هواداران استقلال را با آن بازی داد.

سند خلیل زاده عليه خطیر در جواب افشاگری او

در پاسخ،  اسماعیل خلیل زاده بدون اینکه جواب و توضیحی برای این افشاگری مطرح کند، با ارسال سندی برای خبرنگار یک سایت ورزشی مدعی شد علی خطیر از قرارداد میلاد باقری بازیکن سابق استقلال در دوره مسوولیت وی نفع برده اما چه این ادعای میلاد باقری که دست خطش را خلیل زاده منتشر کرده است درست باشد چه نادرست، خلیل زاده باید معمای ۸۸ هزار یورویی را حل کند!

کسی که الان در مصدر کار است شخص رییس پرحاشیه هیات مدیره استقلال است که باید به هواداران توضیح بدهد چرا وقتی ۸۸ هزار یورو از درآمد و دارایی باشگاه استقلال خارج از ایران موجود بود، پول استراماچونی را نداد؟

حراج آبروی استقلال در لایو اینستاگرام؛ انتشار سند دلالی معاون سابق در قرارداد بازیکن استقلال / افشای اقدام عمدی رییس فعلی برای جدایی استراماچونی

پرونده خلیل‌زاده هم مثل خطیر سنگین می‌شود

به نظر می‌رسد انتشار سند علیه علی خطیر گرچه اوضاع وخیم آبی‌ها در سطح مدیران را نمایان می‌سازد و پرونده فساد خطیر را قطورتر می‌کند اما نمی‌تواند اذهان هواداران در ماجرای مهمی مثل رفتن استراماچونی و شکایت دومیلیون یورویی فعلی اش را به سمت دیگری منحرف سازد.

خلیل‌زاده کلنگستانی رفیق نزدیک وزیر ورزش مسعود سلطانی‌فر است که ناگهان در راس هیات مدیره باشگاه استقلال سبز شد و تا جایی پیش رفت که نامش در هیات مدیره یک شرکت پنهانی ثبت شده در فدراسیون فوتبال در دوره مهدی تاج هم دیده شد. همان گزارش مستندی که سایت تابناک منتشر کرد و هنوز هم اسنادی که توسط تابناک افشا شده بود، تکذیب نشد.

سلطانی فر این مدیران را از کدام قوطی در می‌آورد؟

حالا این آبرو و اعتبار باشگاه بزرگ و پرافتخار مثل استقلال است که در شبکه های اجتماعی و رسانه‌های مجازی آن هم از سوی مدیران فعلی و قبلی نه چندان گذشته‌اش معامله و حراج می‌شود. مدیرانی که مستقیم یا غیرمستقیم از وزارت ورزش حکم گرفته اند ولی سلطانی‌فر هیچ مسوولیتی بابت کارهای‌شان علیه استقلال نمی پذیرد.

مدیرانی که یک به یک و قطاری می‌آیند و در اوج گمنامی با جولان در استقلال به نام و نشان و شهرتی می رسند و رویاها و آرزوهای میلیون‌ها هوادار استقلال را بازیچه خود قرار می‌دهند و پس ازمدتی فاتحانه از این مجموعه جدا می‌شوند و به هیچ مقام و مرجعی نیز بابت کارها و تصمیمات شان پاسخگو نیستند.

نویسنده: امید صبوری



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
وزیر ورزش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار