نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 تير 1399 - 12:13

نوای جنوب:در راستای پیگیری و بررسی امورات آب شرب شهرها و روستاهای شهرستان نشست وملاقات ریاست شورای اسلامی شهرستان با مدیر آبفای دشتستان برگزار گردید.
















 

نوای جنوب: در راستای پیگیری و بررسی امورات آب شرب شهرها و روستاهای شهرستان نشست وملاقات ریاست شورای اسلامی شهرستان با مدیر آبفای دشتستان برگزار گردید.

🌀🔶 به گزارش شورای اسلامی شهرستان دشتستان دراین نشست که روز سه شنبه ۱۰ تیرماه و با حضور آقایان کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان و مهندس رمضانی مدیر آبفای دشتستان برگزار گردید،اهم مشکلات و مسائل جاری امورات آب شرب شهرها و روستاهای سطح شهرستان مورد بررسی وکنکاش قرار گرفت.

🌀🔷 در ابتدای این نشست آقای کشاورز ضمن عرض خداقوت،تشکر و سپاس از تلاش های صادقانه و اقدامات ارزنده جناب آقای مهندس رمضانی، سایر مدیران و کارکنان تلاشگر آبفا در سطح شهرها و روستاها و همت جمعی آنان جهت جلب رضایتمندی عمومی، بر لزوم رفع مشکلات موجود و پایداری شبکه آب شرب تاکید نمودند. ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان ادامه داد: نوسازی و بهسازی شبکه توزیع،تامین ادوات لازم نظیر لوله و اتصالات و....تسریع در انجام اقدامات لازم و بهره برداری از ایستگاههای آب شیرین کن های شهرها و ترمیم شبکه های فرسوده همچنین آب رسانی به نقاط دارای مشکل از طریق تانکر را از اهم مشکلات این حوزه ذکر نمودند.

🌀🔶 در ادامه مهندس رمضانی مدیر آبفای دشتستان نیز با تشکر از پیگیریها و همکاری های آقای کشاورز و سایر اعضای شورای های اسلامی شهرستان، بخش، شهرها و روستاها،شهرداران ودهیاران با مجموعه ی آبفا طی سخنانی با تاکید بر همت این اداره جهت پایداری شبکه و تامین آب شرب شهرستان تصریح نمود: با یاری خداوند متعال و تلاش جمعی همکاران اقدامات خوبی در حوزه توسعه و تامین آب شرب صورت گرفته است.

🌀🔷 مدیر آبفای شهرستان اهم اقدامات صورت گرفته درسطح شهرها و روستاها را به شرح ذیل عنوان نمود:

- شروع در نصب سوله و نصب مدول آب شیرین کن های شهرهای آب پخش، سعدآباد، وحدتیه و دالکی

- تکمیل و نوسازی شبکه آب اکثر روستاهای سطح شهرستان نظیر رودفاریاب و ...
 
- *خرید لوله موردنیاز توسط شرکت نانوحسگر جهت انتقال آب از آب شیرین کن به مخزن ذخیره وحدتیه*

 - تکمیل و راه اندازی سامانه کلر زنی روستاها

- *اختصاص اعتبار لازم جهت نوسازی ۵ کیلومتر شبکه آب شرب در محله کاووسی ها،بنیاد، خشم کهنه، خیابانهای سعادت و انقلاب شهر وحدتیه از محل تبصره ۳ مصوبه شوراها*

- بازسازی و توسعه شبکه توزیع آب در شهربرازجان به میزان ۱و نیم کیلومتر و در شهر بوشکان یک کیلومتر

- فراهم نمودن مقدمات کلنگ زنی احداث مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی شهرهای دالکی و کلمه در هفته دولت

- راه اندازی و در مدارقرارگرفتن تعداد ۱۱ حلقه چاه در شهر برازجان،چاه های شهرهای کلمه،تنگ ارم، شبانکاره و تقویت و تعویض پمپاژ شهرهای آب پخش و سعدآباد و چندین اقدام دیگر که ماحصل آن تقویت وپایداری شبکه توزیع آب شرب در سطح شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان میباشد.

🌀🔶 در پایان آقای کشاورز ضمن دعوت شهروندان به رعایت الگوهای مصرف و صرفه جویی خواستار همکاری و همیاری مردم و مسئولین در رفع مشکلات  موجود در این حوزه حیاتی گردیدند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کرامت کشاورز

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار