نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 خرداد 1402 - 22:22

نوای جنوب:میلاد سراسر نور و باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت، حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) برای دوست داران ولایت، مبین محبت، ایثار و سخاوت به فرزندان نبوت و عصاره عشق به راه راستین اسلام ناب محمدی است.





نوای جنوب:پیام تبریک سرپرست فرمانداری دیلم بمناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیلم؛ محمداسدی طی پیامی، سالروز ولادت امام رضا (ع) راتبریک گفت.

 

 متن این پیام بدین شرح است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

میلاد سراسر نور و باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت، حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) برای دوست داران ولایت، مبین محبت، ایثار و سخاوت به فرزندان نبوت و عصاره عشق به راه راستین اسلام ناب محمدی است.

 

و چه سعادتی بالاتر از این‌که سرزمین باصلابت ایران اسلامی، افتخار میزبانی آن امام رئوف و غریب را دارد و زیباتر آنکه مردمی که همواره دوستدار اهل‌بیت(ع) و حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی بوده و هستند، همواره همچون پروانه‌ای عاشق گرد این شمع فروزان می‌چرخند و ارادت وافر خود را نسبت به آن امام رئوف به منصه ظهور می‌گذارند.

 

اینجانب بر خود لازم می دانم فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع ) را خدمت مردم‌شریف شهرستان دیلم تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ و بلندمرتبه برای همه دوستداران خاندان عصمت و طهارت، توفیق کسب فیض و بهره‌مندی بیش‌ازپیش از دریای فضائل و کرامات سرچشمه زلال رحمت الهی و امام مهربانی ها را مسألت دارم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
فرمانداری دیلم

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار