نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 خرداد 1402 - 13:34
روز دوشنبه:

نوای جنوب:استاندار بوشهر از برپایی دوره تخصصی آموزشی مقررات کسب و کار توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خبر داد.

نوای جنوب:استاندار بوشهر از برپایی دوره تخصصی آموزشی مقررات کسب و کار توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خبر داد.

 احمد محمدی زاده در نشست مسئولان استان بوشهر با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی جهادی به مردم اظهار داشت: فرصت‌ها مثل برق و باد می‌گذرد و کسانی که مسئولیتی را می‌پذیرند، باید به گونه‌ای عمل کنند که در قبال مردم شرمنده نباشند و هر چه در توان دارند را در طبق اخلاص بگذارند.

 

وی با تاکید بر لزوم پاسخ سریع دستگاه‌های اجرایی به استعلامات افزود: حداکثر طی ۱۵ روز باید پاسخ استعلام به صورت شفاف اعلام شود و بعد از زمان مقرر، اگر پاسخ داده نشود، به منزله تایید استعلام و پاسخ مثبت است.

 

استاندار بوشهر از برپایی دوره تخصصی آموزشی مقررات کسب و کار توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این دوره با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، فرمانداران و مدیران شهرستانی برگزار می‌شود.

 

محمدی‌زاده خاطر نشان کرد: در این دوره‌ها، فرایند اجرای پروژه‌ها و روند صدور مجوزها و استعلامات آموزش داده می‌شود که در ایجاد اشتغال پایدار و بهبود تولید موثر است.

 

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت: همانگونه که در دفاع مقدس با حضور مردم، موفق شدیم دشمن را شکست بدهیم، در جنگ اقتصادی نیز با مشارکت مردم و بخش خصوصی به موفقیت بیشتر می‌رسیم و ما به عنوان دولت، موظف هستیم ساز و کارهای لازم را فراهم کنیم.

 

استاندار بوشهر با اشاره به حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان و سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌ها گفت: سرمایه و سرمایه‌گذار، فرمان‌پذیر نیست و باید تعامل کافی و وافی را با سرمایه‌گذاران داشته باشیم.

 

محمدی‌زاده خواستار هدایت سرمایه‌گذاران به سمت شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه شد و گفت: تمام زیرساخت‌ها و استعلامها در این نواحی اخذ شده و حضور سرمایه‌گذاران در این مناطق، سبب می‌شود که سرعت کار بالاتر رود.

 

 

وی با اشاره به موافقت‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌های سفر رئیس جمهور به استان بوشهر افزود: دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های زیرساختی، تمهیدات لازم را بیندیشند تا سرمایه‌گذاران بدون دغدغه، کار خود را جلو ببرند.




































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار