نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 ارديبهشت 1402 - 19:48

نوای جنوب:جابجایی پادگان‌های نظامی شیراز به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش در کارگروه تخصصی بررسی می‌شود.

نوای جنوب:جابجایی پادگان‌های نظامی شیراز به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش در کارگروه تخصصی بررسی می‌شود.علی اکبر سلطانی در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز با بیان پیگیری مؤکد جابجایی پادگان‌های شیراز اظهار داشت: اجازه خروج پادگان های نظامی از شهرها فرمانی بود که رهبر انقلاب صادر کردند و بعدها به صورت قانون مصوب شد.

وی افزود: اهمیت این قانون از این جهت است که مدیریت شهری بتواند از این ظرفیت برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم بهره مند شود.
 
سلطانی در ادامه گفت: از بهمن ماه ۱۴۰۱ عزم خودم را برای پیگیری خروج پادگان ها جزم کردم و با پیگیری و جلسات مختلف و همراهی مثال زدنی امیر رضایی فرمانده محترم ارتش و شهردار شیراز، تا کنون قدم های خوبی برداشته‌ایم.

عضو شورای شهر شیراز اضافه کرد: جمعه ۸ اردیبهشت با امیر سیاری دیدار داشتیم و این جلسه به صدور دستور وی ختم شد.

سلطانی بیان داشت: یازدهم اردیبهشت ساعت ۶ صبح در  مقر ارتش تهران با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جلسه داشتیم و مقرر شد کارگروه تخصصی برای بررسی موضوع تشکیل شود.

رئیس کمیسیون  حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با همکاری همه مسئولین این اقدام موثر را برای مردم شیراز انجام دهیم و فضای تفریحی و پارک مناسبی در مرکز شهر تقدیم مردم گردد. 

به گفته سلطانی، طرح جابجایی پادگان ها از شورای چهارم شروع و در شورای پنجم حتی یکبار پادگان تخلیه شده است اما به دلایل متعدد تا کنون محقق نشده و به سرانجام نرسیده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیراز

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار