نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 اسفند 1401 - 23:22

نوای جنوب:رصد بازار در اولین روز هفته جاری از افت قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار حکایت دارد. براساس ارزیابی بازار «سمند LX با موتورEF۷» تنها محصولی است که در جمع پرطرفدارهای ایران خودرو تغییر قیمت نداشته است.

نوای جنوب:به نقل از اقتصادنیوز: نوسان اندک نرخ دلار یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت در بازار خودرو را به آن نسبت می دهند، اما در کنار این عامل  فعالان بازار معتقدند طرح پیش فروش بدون قرعه‌کشی خودروسازان نیز در کاهشی شدن قیمت خودرو در بازار اثرگذار بوده است.

براساس ارزیابی بازار امروز «هایما S۷ پلاس» در بازار افتی ۱۳۰ میلیونی داشت و «تارا دنده ای» هم با کاهش ۳۰ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF۷ » بدون تغییر در بازار ۴۸۳ میلیونی تومان قیمت گذاری شد. اما قیمت «هایما S۷پلاس» امروز ۱۳۰ میلیون تومان کاهش  قیمت داشت در بازار یک میلیارد و ۶۸۰ میلیونی شد.

اما «تارا دنده ای» هم در بازار ۷۶۰ میلیون تومان قیمت خورد و افزایش ۳۰ میلیون تومانی داشت. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» در بازار ۶۹۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی ۲۰ میلیونی را تجربه کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار ۸۸۱ میلیون تومان قیمت خورد و افتی ۹میلیون تومانی را تجربه کرد.  اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۷۴۵میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی ۱۰ میلیونی داشت.

کاهش 130میلیونی این خودرو در بازار امروز

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
خودرو

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار