نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 بهمن 1401 - 09:51

نوای جنوب:معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: جشن خودکفایی ۳ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان بوشهر برگزار شد.





نوای جنوب:نوای جنوب:در ادامه افتتاح و اغاز به کار پروژه های عمرانی در دهه فجر روز پنجشنبه دکتر محمدی زاده استاندار بوشهر با حضور در شهرستان گناوه پروژه های عمرانی متعددی را افتتاح و یا کلنگ زنی نمودنداکبر پورات در مراسم جشن خودکفایی و توانمندی اقتصادی سه هزار خانوار معزز مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر و تجلیل از یاوران اشتغال با گرامیداشت دهه مبارک فجر و دعوت از عموم مردم ولایتمدار استان برای شرکت در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور مردم عزیز در این راهپیمایی و حمایت آنان از ارزشها و اصول انقلاب، توطئه‌های دشمنان را خنثی می کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در میان نهادهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمدند، کمیته امداد دو ویژگی عمده و افتخارآمیز دارد یکی اینکه منتسب به حضرت امام خمینی (ره) است و دیگری برنامه و اهداف کمیته امداد، خدمت به محرومین و مستضعفین است که در فرهنگ اسلامی بر این امر تاکید شده است.

 

وی افزود: این نهاد نقشی ارزنده در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام دارد که امروز به حمدالله جهت‌گیری کمیته امداد، هوشمندانه و نظام مند است و تمرکز بر توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف از برنامه های قابل تقدیر این نهاد انقلابی است که منشا سرعت بخشی به توسعه و پیشرفت در همه ابعاد است.

 

پورات افزود: اشتغال زایی رویکرد دیگری است که کمیته امداد عملکرد موفقی در این حوزه داشته است و همواره تلاش کرده برای اینکه مددجویان بتوانند عزتمندانه روی پای خودشان بایستند و این مهم در سطح استان مشهود است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: این اقدام و جشن امروز یعنی جشن خودکفایی بیش از ۳ هزار نفر از مددجویان استان متاثر از تلاش جهادی کمیته امداد استان بوشهر در راستای عملیاتی سازی جهاد تبیین است که باید چنین اقداماتی در کنار آگاهی‌بخشی مستمر دنبال شود.

 

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۵ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شده و همچنین هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده و هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در حال معرفی به بانک‌های استان است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار