نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 آبان 1401 - 06:34

نوای جنوب:رئیس مرکز فضای مجازی بسیج استان بوشهر به پیگیری برای تولید یک سریال ۲۰ قسمتی اشاره و اظهار کرد: مقدمات تولید این سریال، با موضوع زنان لَرده در حال فراهم شدن است که در مرحله فیلم‌نامه و تأمین اعتبار قرار دارد.

نوای جنوب:رئیس مرکز فضای مجازی بسیج استان بوشهر به پیگیری برای تولید یک سریال ۲۰ قسمتی اشاره و اظهار کرد: مقدمات تولید این سریال، با موضوع زنان لَرده در حال فراهم شدن است که در مرحله فیلم‌نامه و تأمین اعتبار قرار دارد.

 

جزئیات برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج/ سریال «زنان لَرده» ساخته می‌شود

  مهراب کیانی رئیس مرکز فضای مجازی بسیج استان بوشهر امروز در نشست خبری از برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرحله استانی خبر داد و گفت: این برنامه از ۲۵ تا ۲۷ آبان برگزار خواهد شد. 

وی افزود: جمعی از فعالین این حوزه دور هم جمع می‌شوند تا در حوزه‌های نرم‌افزار، بازی‌ها، پویانمایی، کلیپ، نماهنگ و پوستر، بر اساس موضوعاتی که روز برنامه به آن‌ها اعلام می‌شود، تولید محتوا کنند. 

کیانی فضای این رویداد را جذاب خواند و ادامه داد: بیشتر شرکت کنندگان، کودکان و نوجوانان هستند و رنج سنی عمدتا از ۱۲ تا ۲۸ سال است. همچنین از بهترین اساتید داخل استانی و اساتید ملی به صورت آنلاین برای داوری این رویداد استفاده خواهد شد. 

وی با بیان اینکه این رویداد در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: این رویداد، بهانه‌ای است برای شناسایی و معرفی استعدادها تا بتوانند در مراحل کشوری، مورد حمایت مجموعه‌های مختلف قرار گیرند تا از ظرفیت این بچه‌ها در حوزه تولیداتشان استفاده کنند. 

رئیس مرکز فضای مجازی بسیج استان بوشهر در خصوص موضوعات این رویداد خاطرنشان کرد: یک موضوع ملی برای نرم افزارهای موبایلی و چند موضوع بومی برای موشن، انیمیشن، کلیپ و پوستر ارائه داده خواهد شد و تولیدات در طول سال رونمایی می‌شوند. 

کیانی ادامه داد: تأکید ما در این رویداد، تولیدات بومی، از حوزه صنعت استان گرفته تا نیروگاه اتمی بوشهر، اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، جهاد دانشگاهی، فنی و حرفه‌ای، شرکت توزیع برق و مؤسسه فرهنگی شهرداری است. 

وی افزود: مجموعه فنی و حرفه‌ای استان نیز با توجه به کیفیت کار، مدرک تخصصی آن رشته را به نفرات تیم‌های برتر خواهد داد. 

کیانی با اشاره به اینکه در رویداد امسال، بخش اعظم شرکت کنندگان را خواهران تشکیل داده‌اند تصریح کرد: تلاش ما بر این است که از ظرفیت ایده‌پردازی خواهران در این حوزه، استفاده کنیم. 

وی از حضور مسئولین در افتتاحیه این برنامه خبر داد و گفت: هدف از حضور مسئولین، زینت دادن به برنامه نیست بلکه شناخت و دیده شدن افراد شرکت کننده اولویت ما است. 

کیانی به پیگیری برای تولید یک سریال ۲۰ قسمتی اشاره و اظهار کرد: مقدمات تولید این سریال، با موضوع زنان لَرده در حال فراهم شدن است که در مرحله فیلم‌نامه و تأمین اعتبار قرار دارد. 

رئیس مرکز فضای مجازی بسیج استان بوشهر اعلام کرد: علاوه بر اهدای هدایای ویژه به شرکت کنندگان در این رویداد، تیم‌ها را به مجموعه‌های صنعتی در حوزه‌های دیجیتال معرفی خواهیم کرد. 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
زنان لرده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار