نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 آبان 1401 - 17:03
روز گذشته:

نوای جنوب:نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اتاق فکر جوانان با حضور نماینده تمامی اقشار جوان تشکیل می‌شود گفت: امکان ارتباط نزدیک و چهره به چهره جوانان با شخص اول اجرایی استان فراهم می‌شود.





نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اتاق فکر جوانان با حضور نماینده تمامی اقشار جوان تشکیل می‌شود گفت: امکان ارتباط نزدیک و چهره به چهره جوانان با شخص اول اجرایی استان فراهم می‌شود.


دکتر  اکبر پورات در نشست با جوانان انقلابی، نخبگان و فعالین سازمان‌های مردم نهاد و مطالبه‌گر اجتماعی در استان بوشهر با اشاره به اینکه برای رشد و توسعه استان از نظر همه دلسوزان، صاحبنظران و نخبگان استان بهره‌گیری خواهیم کرد، اظهار داشت: با پیگیری‌های استاندار محترم خروج استان از بن‌بست را از یکی از مهمترین برنامه‌های است و توسعه راه‌های ارتباطی، شکل‌گیری حمل و نقل ریلی و توسعه حمل و نقل هوایی در همین راستا با جدیت پیگیری می‌شود.

وی  افزود: مشکلات بسیار است و کسی که مسئولیتی عهده‌دار می‌شود باید به صورت جهادی عمل کند و عهده‌دار شدن مدیریت در استان را به منزله اردوی جهادی است.

وی با اشاره به اینکه اتاق فکر جوانان با حضور نماینده تمامی اقشار جوان تشکیل می‌شود و همچنین فراهم آمدن امکان ارتباط نزدیک و چهره به چهره جوانان با شخص اول اجرایی استان تصریح کرد:  رویکرد استاندار توجه ویژه به جوانان استان است و این قشر می‌توانند در این جلسات طرح‌ها و پیشنهادات خود در حوزه‌های مختلف ارائه دهند.

پورات با تاکید بر اینکه از نسل جوان انقلابی مستعد و با سواد، با جان و دل استفاده می‌کنم، گفت: مطالب مطرح شده از سوی شما در این نشست به صورت کاملا واقع بینانه و براساس حقایق موجود در کف جامعه بیان شده است و از تمام نظرات ایده‌های مطرح شده بهره‌‌برداری خواهیم کرد، چرا که به‌دنبال ایجاد تحول در استان با همراهی جوانان انقلابی و نخبه هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با توجه دیدگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به جوانان و نیز تأکید رئیس جمهوری و استاندار مبنی بر استفاده از جوانان، این موضوع را وظیفه خود می‌دانم. اذعان کرد: در مناصب مختلف مدیریتی در استان بوشهر از جوانان بهره گرفته و در ادامه نیز استفاده خواهیم کرد و در اجرای فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب، باید تلاش شود تا دستاوردهای کارآمدی نظام را به منصه ظهور برسانیم و در این راستا مدیران سست و ناکارآمد قابلیت همراهی ندارند.

پورات اظهار کرد: از جوانان انقلابی مستعد و با سواد، با جان و دل استفاده می‌کنم.

در این نشست تعدادی از جوانان انقلابی و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و فعالین اجتماعی و سازمان‌های مردم‌ نهاد به مدت چهار ساعت به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر پرداختند.










































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار