نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 مهر 1401 - 18:09

نوای جنوب: احمد لطفی فرماندار تنگستان در نشست شورای اداری شهرستان اظهار داشت: شکی نیست که این اغتشاشات اخیر در ادامه توطئه‌های شوم همیشگی دشمن در این چهل سال انقلاب است و این فتنه‌ها تمامی نداشته و با عناوین متفاوت و همیشه ادامه خواهد داشت.





نوای جنوب: احمد لطفی فرماندار تنگستان در نشست شورای اداری شهرستان اظهار داشت: شکی نیست که این اغتشاشات اخیر در ادامه توطئه‌های شوم همیشگی دشمن در این چهل سال انقلاب است و این فتنه‌ها تمامی نداشته و با عناوین متفاوت و همیشه ادامه خواهد داشت. ما بعنوان مسولین نظام می‌بایست این فضا را بهتر شناخته و اتفاقات اخیر را در جامعه تشریح و با اقتدار لازم در خدمت مردم باشیم.

 

احمد لطفی اضافه نمود: راه‌پیمایی‌هایی در حمایت از نیروی انتظامی و دفاع از شعائر دینی در همه جای کشور و شهرستان تنگستان برگزار شد که لازم می‌دانم از مردم شریف تنگستان صمیمانه تشکر کنم.

 

وی با تاکید بر لزوم آمادگی برای مقابله با اقدامات معاندین، یادآور شد: اگر امروز شاخصه‌های امنیتی در سطح کشور و بویژه در شهرستان تنگستان در سطح خوبی‌ست، باید از عزیزان در نیروی انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی تقدیر و تشکر کرد.

 

فرماندار تنگستان با بیان اینکه فضای خدمت به مردم نسبت به سنوان گذشته بهتر و بیشتر شده، خبر داد: کل اعتبارات ارزش افزوده شهرداریها و دهیاریهای استان، برای سال جاری به ۶ هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

 

لطفی با اشاره به اینکه عشایر بعنوان یک قشر مولد محسوب شده و  تا چند روز دیگر وارد شهرستان تنگستان می‌شوند، افزود: آب، راه، برق و مسکن بعنوان مهمترین دغدغه‌های این قشر  بوده که امیدواریم با کمک دستگاه‌های اجرایی، مشکلات و کمبودهای این قشر رفع شود.

 

مقام عالی دولت در تنگستان با تبریک هفته تربیت‌بدنی، تصریح نمود: امکانات و زیرساخت‌های ورزشی تنگستان سرانه مناسبی دارد اما نیاز به تهجیز و بعضا نوسازی دارند. 

 

وی اضافه کرد: طوری عمل کنیم که جوانان برای اوقات فراغت خود به ورزش روی بیاورند تا هم سلامت روحی و روانی و هم جسمی آنها تقویت شود.

 

فرماندار تنگستان بیان نمود: دستگاه‌های اجرایی برای تولید محتوای فرهنگی مناسب، برنامه‌ریزی کنند و طرح‌ها و محتواهای خود را در بین مردم و بویژه در بین دانش‌آموزان ببرند.

 

لطفی ضمن بیان اینکه اغلب مصوبات سفر ریاست محترم جمهور، مربوط به شهرستان تنگستان اجرایی شده، خاطرنشان کرد: پروژه روکش کانال‌های آبیاری شهر اهرم را در دستور کار داریم که برای اجرای پروژه، از قسمت‌های درون شهر شروع خواهیم کرد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار