کد خبر: 34435 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 مهر 1401 - 18:09
لطفی فرماندار تنگستان در شورای اداری :امکانات و زیرساخت‌های ورزشی تنگستان سرانه مناسبی دارد اما نیاز به تهجیز و بعضا نوسازی دارند.

نوای جنوب: احمد لطفی فرماندار تنگستان در نشست شورای اداری شهرستان اظهار داشت: شکی نیست که این اغتشاشات اخیر در ادامه توطئه‌های شوم همیشگی دشمن در این چهل سال انقلاب است و این فتنه‌ها تمامی نداشته و با عناوین متفاوت و همیشه ادامه خواهد داشت.





نوای جنوب: احمد لطفی فرماندار تنگستان در نشست شورای اداری شهرستان اظهار داشت: شکی نیست که این اغتشاشات اخیر در ادامه توطئه‌های شوم همیشگی دشمن در این چهل سال انقلاب است و این فتنه‌ها تمامی نداشته و با عناوین متفاوت و همیشه ادامه خواهد داشت. ما بعنوان مسولین نظام می‌بایست این فضا را بهتر شناخته و اتفاقات اخیر را در جامعه تشریح و با اقتدار لازم در خدمت مردم باشیم.

 

احمد لطفی اضافه نمود: راه‌پیمایی‌هایی در حمایت از نیروی انتظامی و دفاع از شعائر دینی در همه جای کشور و شهرستان تنگستان برگزار شد که لازم می‌دانم از مردم شریف تنگستان صمیمانه تشکر کنم.

 

وی با تاکید بر لزوم آمادگی برای مقابله با اقدامات معاندین، یادآور شد: اگر امروز شاخصه‌های امنیتی در سطح کشور و بویژه در شهرستان تنگستان در سطح خوبی‌ست، باید از عزیزان در نیروی انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی تقدیر و تشکر کرد.

 

فرماندار تنگستان با بیان اینکه فضای خدمت به مردم نسبت به سنوان گذشته بهتر و بیشتر شده، خبر داد: کل اعتبارات ارزش افزوده شهرداریها و دهیاریهای استان، برای سال جاری به ۶ هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

 

لطفی با اشاره به اینکه عشایر بعنوان یک قشر مولد محسوب شده و  تا چند روز دیگر وارد شهرستان تنگستان می‌شوند، افزود: آب، راه، برق و مسکن بعنوان مهمترین دغدغه‌های این قشر  بوده که امیدواریم با کمک دستگاه‌های اجرایی، مشکلات و کمبودهای این قشر رفع شود.

 

مقام عالی دولت در تنگستان با تبریک هفته تربیت‌بدنی، تصریح نمود: امکانات و زیرساخت‌های ورزشی تنگستان سرانه مناسبی دارد اما نیاز به تهجیز و بعضا نوسازی دارند. 

 

وی اضافه کرد: طوری عمل کنیم که جوانان برای اوقات فراغت خود به ورزش روی بیاورند تا هم سلامت روحی و روانی و هم جسمی آنها تقویت شود.

 

فرماندار تنگستان بیان نمود: دستگاه‌های اجرایی برای تولید محتوای فرهنگی مناسب، برنامه‌ریزی کنند و طرح‌ها و محتواهای خود را در بین مردم و بویژه در بین دانش‌آموزان ببرند.

 

لطفی ضمن بیان اینکه اغلب مصوبات سفر ریاست محترم جمهور، مربوط به شهرستان تنگستان اجرایی شده، خاطرنشان کرد: پروژه روکش کانال‌های آبیاری شهر اهرم را در دستور کار داریم که برای اجرای پروژه، از قسمت‌های درون شهر شروع خواهیم کرد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/34435