نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 شهريور 1401 - 09:26

نوای جنوب: معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابلاغ ارتقاء درجات جدید ۲۱ شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداری ها خبر داد و گفت: به موجب این ابلاغیه ها؛ درجه شهرداری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، به۱۱ ارتقاء یافت.


 


نوای جنوب: معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابلاغ ارتقاء درجات جدید ۲۱ شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداری ها خبر داد و گفت: به موجب این ابلاغیه ها؛ درجه شهرداری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، به۱۱ ارتقاء یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، علی زینی وند با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: درجات شهرداری های اردکان در استان یزد و بانه در کردستان به 9، پاوه در استان کرمانشاه و  قیدار در استان زنجان به 8 و دیر در استان بوشهر و قیر در استان فارس به 7 ارتقاء یافت.

 

وی ادامه داد: درجات شهرداری های بنک در استان بوشهر، خان ببین در استان گلستان و کیان در استان چهارمحال و بختیاری به 6 ارتقاء یافت.

 

زینی وند افزود: همچنین درجات شهرداری های امامزاده عبدالله در استان مازندران، بفروئیه در استان یزد، پردنجان در استان چهارمحال و بختیاری، دلوار در استان بوشهر و کشکسرای در استان آذربایجان شرقی به 5 ارتقاء یافت.

 

وی اضافه کرد: درجات شهرداری های آبژدان در استان خوزستان، خضر آباد در استان یزد، فرح آباد در استان مازندران و نافچ در استان چهارمحال و بختیاری هم به4 ارتقاء یافت.

 

زینی وند افزود: درجات شهرداری های آسارا در استان البرز و بازفت در استان چهارمحال و بختیاری هم به 3 ارتقاء یافت.

 

 وی با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را بعد از تائید استانداری به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال نمایند، گفت: ابلاغ درجات جدید از سوی وزیر کشور به استانداری های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور صورت گرفت.

 

شایان ذکر است، ارتقاء درجه شهرداری ها به استناد تبصره (3) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (1370/4/1) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که طی نامه شماره (3479 مورخ 94/1/19) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام می شود و شهرداریها صرفا از طریق بارگذاری اطلاعات و مستندات موردنیاز در سامانه درجه بندی شهرداری‌ها، می توانند پیگیر موضوعات مرتبط با درجه بندی شوند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار