نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 شهريور 1401 - 00:02

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ترویج و گسترش جهاد تبیین بویژه در دانشگاه‌ها برای مقابله با توطئه های دشمن ضروری است.

نوای جنوب:معاون استاندار بوشهر: گسترش جهاد تبیین در دانشگاه‌ها ضروری است

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ترویج و گسترش جهاد تبیین بویژه در دانشگاه‌ها برای مقابله با توطئه های دشمن ضروری است.

  روابط عمومی استانداری بوشهر روز سه‌شنبه به نقل از اکبر پورات در نشست با نمایندگان ولی فقیه در دانشگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: نهاد ولی فقیه در دانشگاه‌ها در این عرصه نقش محوری دارد و انتظار می‌رود با هم‌افزایی دانشگاه‌ها، این مهم بخوبی ترویج شود.

وی اظهار کرد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نقشی مهم در جامعه بر عهده دارند و برای توسعه و پیشرفت باید به تقویت دانشگاه‌ها کمک کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم کاربردی شدن دانشگاه‌ها ادامه داد: با توجه به اهمیت اشتغال دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی، باید به گونه‌ای دانشجویان را تربیت کنیم که با مهارت‌آموزی جذب بازار کار شوند.

پورات با بیان اینکه نزدیک‌تر شدن دانشگاه و صنعت ضرورت است افزود: بوشهر یک استان صنعتی است و باید با ارتباط بیشتر بین دانشگاه و صنعت در راستای بهبود سطح کیفی دانشگاه‌ها اهتمام ورزیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده که انتظار داریم دانشگاه‌ها از حوزه دانش بنیان حمایت کرده و دانشجویان خلاق و کارآفرین را تشویق کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار