نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 شهريور 1401 - 14:34

نوای جنوب:پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در بخش هجومی حرکات بدون توپ خیلی کم است و بیشتر بازیکنان ساکن هستند.

نوای جنوب:رضا رجبی در گفت‌وگویی در مورد دیدار استقلال مقابل مس کرمان اظهار داشت: بازی هیچ بار فنی نداشت. تیم خیلی بی برنامه بود. مس کرمان از لیگ یک آمده و بازیکنانی داشت که شاید برای اولین بار ورزشگاه آزادی را می‌دیدند اما ما موقعیت گل خیلی کمی داشتیم.

وی افزود: این خیلی بد است. در بخش حمله هیچ فلسفه‌ای برای گل زدن نداریم و در آخر هم دیدیم با یک ارسال و برخورد به گل رسیدیم. یامگا واقعا استثنایی آن توپ را گل کرد. هنوز ساپینتو نتوانسته امضای مربیگری‌اش را در استقلال نشان بدهد. خیلی اوقات وقتی توپ به خط دفاع می‌رسد بازی مستقیم می‌کند. اصلا بازی از عقب را مشاهده نمی‌کنیم. تنها حسن این بازی، حضور تماشاگران و بانوان بود.

پیشکسوت استقلال با اشاره به خط دفاعی این تیم عنوان کرد: قبلا گفته بودم استقلال باید با ۴ مدافع بازی کند و در بازی روز گذشته این اتفاق افتاد. استقلال در فاز دفاعی مقابل مس کرمان تقریبا مشکلی نداشت اما در فاز حمله واقعا شرایط خیلی سختی را پشت سر می‌گذارد. نه زیبا بازی می‌کند نه موقعیت ایجاد می‌کند. امیدوارم در آینده این تیم بتواند شکل واقعی خودش را پیدا کند. مطمئنا هیچکدام از هواداران از نوع بازی و ایحاد موقعیت راضی نبودند. تنها نکته مثبت این بازی این بود که استقلال سه امتیاز را گرفت.

رجبی با اشاره به خط هافبک استقلال افزود: روزبه چشمی اصلا در زمین نبود. توپی به او نمی‌رسد که پخش کند. هافبک خلاق هم نداریم، توپ به کناره‌ها می‌رود و در نهایت هم ارسال می‌شود. این بازی بود که دیشب دیدیم. به هرحال امیدوارم شرایط تیم در آینده بهتر شود. تیم نفرات خیلی خوبی دارد اما شرح وظایفشان مشخص نیست. با هم هماهنگ نیستند.

وی تصریح کرد: حرکات بدون توپ در بخش هجومی تیم خیلی کم است. بیشتر بازیکنان ساکن هستند. تعویض‌هایی که انجام شد هیچ سودی نداشت. قائدی از نظر بدنی بسیار ضعیف است. بازیکنان دیگر هم که وارد زمین شدند تاثیر آنچنانی نداشتند. امیدوارم در آینده شاهد استقلال بهتری باشیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
استقلال

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار