نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 مرداد 1401 - 06:02
صادر شد

نوای جنوب: اینجانب برخود وظیفه میدانم، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای رسانه شهید صارمی و به ویژه شهید داریوش شاهینی اولین و تنها خبرنگار شهید عرصه رسانه در استان بوشهر بودند، روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه تبریک عرض نموده و برای این عزیزان آرزوی سلامتی، سرافرازی و توفیق روزافزون از درگاه حضرت احدیت دارم.





نوای جنوب:بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ 

ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ

 

۱۷ مرداد‌ یادآورتلاش، فداکاری و ایثار خبرنگارانی است که برای تحقق رسالت خود، از هیچ کوششی دریغ نداشتند و بی‌تردید خبرنگاری جهاد برای پاسداشت حقیقت و ارتقاء سطح آگاهی افراد به منظور رسیدن به رشد فکری در راستای روشنگری است و این مهم از ضروریات غیر قابل انکارِ مسئولیت اجتماعی خبرنگاران است.

امسال تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی فرصت مغتنمی بوده تا از قلم ارزشمند خبرنگاران عزیز استان بوشهر در راستای رسالت پیام عاشورا در قالب "رسانه عاشورایی" به خوبی استفاده کنیم. 

اینجانب برخود وظیفه میدانم، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای رسانه شهید صارمی و به ویژه شهید داریوش شاهینی اولین و تنها خبرنگار شهید عرصه رسانه در استان بوشهر بودند، روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه تبریک عرض نموده و برای این عزیزان آرزوی سلامتی، سرافرازی و توفیق روزافزون از درگاه حضرت احدیت دارم.

 

اکبر پورات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار