نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 فروردين 1401 - 02:03

نوای جنوب:نوای جنوب:سرپرست شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر گفت :آب شیرین کن وحدتیه دشتستان به زودی افتتاح و تکمیل می شود.

نوای جنوب:سرپرست شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر گفت :آب شیرین کن وحدتیه دشتستان به زودی افتتاح و تکمیل می شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به تسریع در اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نقاط مختلف استان اظهار داشت: اکنون به ظرفیت 150 هزار مترمکعب پروژه آب‌شیرین‌کن در استان در حال بهره‌برداری و ساخت است که بخشی از آنها امسال وارد مدار تولید می‌شود.

 

ابوالحسن عالی با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های مهم آب‌شیرین‌کن را در منطقه وحدتیه دشتستان دانست و افزود: اجرا این پروژه روند اجرایی مطلوبی دارد و اکنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی از تسریع در روند تکمیل این پروژه خبر داد و بیان کرد: تلاش می‌‌شود آب‌شیرین‌کن وحدتیه دشتستان قبل از فصل تابستان وارد مدار بهره‌برداری شود.

 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ظرفیت آب‌شیرین‌کن وحدتیه دشتستان را 6 هزار و 500 مترمکعب دانست و افزود: با وارد مدار شدن این پروژه مشکلات دیرینه آبرسانی وحدتیه برطرف می‌شود.

 

معاون عمرانی استاندار بوشهر نیز باتأکید بر تسریع در اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن افزود: تسریع در تکمیل آب‌شیرین‌کن وحدتیه یک ضرورت است.

 

محمد هادی رستمیان با اشاره به اینکه حل مشکلات آبرسانی در شهرها و روستاها از اولویت برنامه‌ها است بیان کرد: حمایت ویژه از این پروژه‌ها از تأکیدات استاندار بوشهر است که در این راستا اعتبارات مورد نیاز مصوب و تخصیص یافته است.

 

وی با قدردانی از تلاش شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در جبران کمبود آب شرب استان افزود: خدمات این شرکت در تحقق مطالبات مردم درخور تحسین است.

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار