نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 اسفند 1400 - 15:50

نوای جنوب:رحیمی پیاده سازی نظم، اجرای قوانین صنفی و رعایت حقوق شهروندی را از الزامات ساماندهی میدان میوه و تره بار و بازارچه‌های عرضه محصول در سطح شهر برشمرد و خواستار رصد و بازرسی دستگاه های زیربط بر غرفه های عرضه میوه و تربار شد.

نوای جنوب:فرماندار بوشهر : کالاهای اساسی در تمامی نقاط شهری  و روستایی شهرستان عادلانه توزیع گردد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بوشهر صالح رحیمی فرماندار شهرستان در نشست کمیته تنظیم بازار، بر ضرورت ساماندهی قیمت میوه و تره بار تاکید و خاطرنشان کرد: بایستی با ایجاد فضای رقابتی و افزایش سطح نظارت و بازرسی، از هرگونه تخلف جلوگیری کنیم.

فرماندار بوشهر از نرخ بالای میوه و تره‌بار در شرایط اقتصادی کنونی و فشار ناشی از بحران کرونا بر خانواده‌ها ابراز نارضایتی کرد و افزود: تمام تلاش دستگاههای متولی بایستی بر این باشد تا میوه و تره بار با کیفیت، با قیمت مناسب در دسترس شهروندان قرار گیرد.

 

رحیمی پیاده سازی نظم، اجرای قوانین صنفی و رعایت حقوق شهروندی را از الزامات ساماندهی میدان میوه و تره بار و بازارچه‌های عرضه محصول در سطح شهر برشمرد و خواستار رصد و بازرسی دستگاه های زیربط بر غرفه های عرضه میوه و تربار شد.

 فرماندار بوشهر با اشاره به اهمیت و ضرورت توزیع عادلانه کالاهای اساسی در شهرستان نیز گفت: کالاهای اساسی در تمامی نقاط شهری  و روستایی شهرستان عادلانه توزیع گردد تا هم اصناف سطح شهر و روستا  و هم رضایت عموم مردم جلب گردد.
 













کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار