نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 بهمن 1400 - 14:26

نوای جنوب:مسئولان استان بوشهر  اولین روز از دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور در گلزار شهدا و تجدید پیمان با مدافعان و ایثارگران راه استقلال و آزادی میهن اسلامی آغاز کردند.

 

نوای جنوب:مسئولان استان بوشهر  اولین روز از دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور در گلزار شهدا و تجدید پیمان با مدافعان و ایثارگران راه استقلال و آزادی میهن اسلامی آغاز کردند.

 

صبح سه شنبه ۱۲ بهمن و در اولین روز از دهه فجر چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی،معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری بوشهر و فرماندار شهرستان بوشهر باحضور در گلزار شهدای دارالرحمه بوشهر، با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای دوران‌های انقلاب و دفاع مقدس، تجدید پیمان کرده و با نثار گل مقام شامخ شهدا را گرامیداشته و از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان تجلیل کردند.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری بوشهر در حاشیه این مراسم بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» آغاز شد.

 

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری بوشهر با تاکید براینکه، پای فشاری بر اهداف و آرمانهای نظام و انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس به خوبی اثبال شد، آزادی را همواره یکی از شعارهای نظام اسلامی ایران دانست و گفت: البته همه دنیای غرب همواره شعار دموکراسی داده‌اند اما هیچ وقت به آن عمل نکرده‌اند و آزادی ملت‌های مظلوم دنیا را نادیده گرفته‌اند و دست به هر جنایتی زده‌اند.

ایرانی: این نظام به نام اسلام انقلاب کرد و شعار انقلاب شعار دین و قرآن بود و آنچه که دین برای او تعیین تکلیف کرده بود در عرصه میدان واقعی ثابت کرد.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه انقلاب ثابت کرد که به معنای عام مدافع امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور است، گفت: امروز این نظام به چنان جایگاه و قدرتی رسیده است که در شرایط تهدید نه تنها در موضع خود محکم مانده است بلکه از موضع خود هم بیرون می‌آید و با رزمایش در هوا و زمین و دریا قدرت نمایی‌ می کند.

 

فرماندار بوشهر دراین مراسم گفت: جایگاه شهدا جایگاهی رفیع در جمهوری اسلامی ایران است و بخش قابل توجه از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا و رشادت‌های شهدا است.

رحیمی افزود: شهدا نقش ویژه‌ای در به ثمر نشستن و تداوم انقلاب اسلامی داشته‌اند، مردم ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا هستند.

او یادآور شد: در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز تلاش می‌شودکه بهترین خدمات به مردم ارائه شود تا شاهد افزایش رضایتمندی مردم و افزایش کیفیت زندگی مردم در کشور و به خصوص در استان فارس باشیم.

رحیمی گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد به بهره برداری رسیدن طرح‌های مختلف برای افزایش خدمات رسانی به مردم خواهیم بود و امید است خدمات و طرح‌های ارائه شده موجب افزایش خدمت رسانی به مردم شود.













 



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار