نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 آذر 1400 - 20:04

نوای جنوب:وی گفت: پیمانکار این پروژه از بهترین پیمانکاران است که باوجود اینکه درصد زیادی  از مطالبات خود را دریافت نکرده است ، در یک اقدام جهادی به موقع و قبل از وقت تعیین شده تحویل داد.

نوای جنوب:مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: محور جاده ساحلی گناوه به بوشهر از مهم‌ترین محورهای مواصلاتی این استان است که بخشی از قطعه آن در حدفاصل  روستای جزیره بندرریگ در حدود ۲ کیلومتر به علت بارندگی و طغیان رودخانه های بالادست زیر آب می رفت و مشکلات عدیده ای برای تردد ایجاد می کرد.

 

حمیدرضا علم افزود: باتوجه به مشکلی که برای تردد خودروها همه ساله در این قطعه در اثر بارندگی ایجاد می‌شد، مطالعه احداث پل باکسی در دستور کار قرار گرفت و در سال جاری عملیات اجرایی آن با برآورد اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در قرارداد از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور  آغاز شد.

 

وی اظهارکرد: مدت زمان احداث و تکمیل این پل یک سال بوده است اما باتوجه به شرایط آب و هوایی منطقه و شروع فصل بارندگی با  ۱۸ دهانه  در مدت ۶ ماه به پایان رسید.

 

وی گفت: پیمانکار این پروژه از بهترین پیمانکاران است که باوجود اینکه درصد زیادی  از مطالبات خود را دریافت نکرده است ، در یک اقدام جهادی به موقع و قبل از وقت تعیین شده تحویل داد.












کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار