نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 آذر 1400 - 09:35

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی استان بوشهر گفت: کار گروه استانی ساماندهی و مبارزه با استخراج ماینرهای غیرمجاز در این استان با همکاری دستگاههای ذیربط آغاز شد.

 

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی استان بوشهر گفت: کار گروه استانی ساماندهی و مبارزه با استخراج ماینرهای غیرمجاز در این استان با همکاری دستگاههای ذیربط آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی  در نشست آغاز این طرح که  با حضور نمایندگانی از دستگاه‏های مختلف از جمله دستگاههای نظارتی، استانداری،  فرمانداری، نیروی انتظامی، مخابرات  ، پلیس امنیت اقتصادی و  شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برگزار شد  اظهار داشت : از ابتدای آغاز عملیات اجرایی طرح مقابله با رمز ارز های غیر مجاز که از سال ۱۳۹۹  در استان بوشهر انجام گردیده است ، تاکنون ۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه ماینر غیر مجاز کشف شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ماینرهای غیرمجاز تهدیدی جدی برای تامین برق مطمئن و پایدار در  استان هستند ساماندهی این دستگاه ها به صورت یک اولویت مهم در دستور کار این کارگروه قرار گرفته است.

حشمتی ادامه داد: ماینرهای غیرمجاز بیش از ۲ هزار مگاوات برق کشور را به خود اختصاص دادند که این وضعیت در زمان  پیک مصرف در تابستان و زمستان ، تامین برق مشترکان را  با تهدید مواجه می‎کند.

وی اظهار کرد: با توجه به خشکسالی و کمبود تولید برق انتظار است در طرح ساماندهی ماینرهای غیرمجاز همکاری لازم و جدی  از سوی تمام  دستگاهها‎ی مرتبط صورت گیرد.

حشمتی افزود: در این زمینه همچنین نیاز است تا با اطلاع رسانی محیطی و رسانه‎ای اقدام لازم برای فرهنگ سازی پیرامون ماینرهای غیرمجاز صورت گیرد که در این مسیر استفاده از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است.

حشمتی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن زمستان و به اوج رسیدن استفاده از حامل های انرژی نیاز است مشترکان برای مصرف بهینه انرژی و بویژه برق اهتمام لازم را داشته باشند.

در ادامه رئیس کار گروه ساماندهی رمز ارز های غیر مجاز ضمن قدر دانی از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان در گذر موفق و با کمترین قطعی برق در تابستان بیان داشتند : با عملیاتی نمودن مصوبات جلسات ، و اتخاذ راهکارهای تشویقی ، فرهنگ سازی و همراهی دستگاههای زیربط و مردم شریف استان بتوانیم با اعمال مدیریت مناسب برای جلوگیری از هدر رفت منابع انرژی که سهم عموم جامعه می باشد اهتمام ویژه بعمل آید.

درپایان تمامی اعضا نظرات و پیشنهادات خود در ارتباط با موضوع را بیان و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار